۰۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۷۶۲۰۲

پیکر سه شهید گمنام در کلاردشت آرام گرفت

خبرگزاری رسا ـ پیکر سه شهید گمنام دفاع مقدس امروز بر روی دستان مردم ولایت مدار کلاردشت در بوستان شهدای این شهرستان آرام گرفت.
شهداي گمنام
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درغرب مازندران، همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) در میان جمع کثیری از مردم و اقشار مختلف، مسؤولان، خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی پیکر سه شهید گمنام دفاع مقدس در بوستان شهدای گمنام کلاردشت به خاک سپرده شد.

دو تن از این شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس 18 سال و یکی از آنها نیز 19 سال سن داشتند که در عملیات های بیت المقدس، مسلم بن عقیل و عملیات منطقه چزابه به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام سید مصطفی محمدی، امام جمعه کلاردشت، در این مراسم با بیان این این که شهدا از جانشان برای عزت و شرف ایران اسلامی گذشتند، گفت: شهدا با خون پاک خودشان موجب استحکام انقلاب اسلامی شدند.

وی با بیان این که ملت ایران تا آخرین قطره خون در برابر سلطه گران ایستادگی می کنند، افزود: فرزندان این مرزبوم همواره از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

گفتنی است، پیکر این شهید گمنام دفاع مقدس، بر دستان خیل عظیمی از جمعیت مشتاق شهرستان کلاردشت تشییع و در بوستان شهدای این شهر آرام گرفتند./950/ پ202/ص
ارسال نظرات