۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۷۶۲۰۷۷
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

هیچ زمانی جبهه استکبار مثل امروز در نقطه ضعف و احساس شکست قرار نگرفته است

هیچ زمانی جبهه استکبار مثل امروز در نقطه ضعف و احساس شکست قرار نگرفته است
حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: امروز نه تنها ملت های دنیا دریافتند که انقلاب اسلامی و نظام ولایی بهترین محور سعادت است و از این رو حول آن جمع شده و می‌شوند، به تدریج دولت ها هم حول آن جمع می شوند؛ گرچه در مجامع بزرگ عمومی و رسانه ای بیان نمی کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در طرح جهادگران تبیین سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم که در سالن همایش های مجتمع امامت مشهد مقدس برگزار شدُ خاندان اهل بیت علیهم السلام را یکی از مصادیق تجلی جهاد تبیین دانست و نقش حضرت زینب سلام الله علیها در کربلا را نمونه بارز این جهاد برشمرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران حجم موفقیت‌های  جبهه انقلاب را بسیار دانست و افزود: اکنون بسیاری از سنگرهای مختلف جهان توسط بسیجیان مسلمان فتح شده و در حال فتح است.

وی افزود: امروز نه تنها ملت های دنیا دریافتند که انقلاب اسلامی و نظام ولایی بهترین محور سعادت است و از این رو حول آن جمع شده و می‌شوند، به تدریج دولت ها هم حول آن جمع می شوند گرچه در مجامع بزرگ عمومی و رسانه ای بیان نمی کنند، اما در مجامع خصوصی و ویژه به صراحت بیان می کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی گفتمان انقلاب اسلامی را تنها راه حیات عزتمند در دنیای کنونی دانست و ابراز کرد: امروز فرزندان مقاومت نیز، گفتمان انقلاب اسلامی را به عنوان تنها راه حیات عزتمند در دنیای کفر و سلطه استکبار می دانند؛ از این رو شاهد هستیم که در جبهه‌ها شهید می شوند اما مقاومت و ایستادگی خود را از دست نمی‌دهند و این الحمدالله رو به رشد است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ضمن هشدار به نیروهای انقلابی مبنی بر اینکه نکند همانند صدر اسلام که مکه و مدینه مرکز طلوع حقیقی اسلام بود اما رشد آن در مناطق دیگر کره خاکی اتفاق افتاد، ما نیز که صادرکننده گفتمان مقاومت به جهان هستیم ایستادگی در جبهه مقاومت را از دست بدهیم و رشد این گفتمان توسط نیروهای یمنی و جبهه‌های دیگر مقاومت اتفاق افتد.

وی با تأکید بر این واقعیت که هیچ زمانی جبهه استکبار مثل امروز در نقطه ضعف و احساس شکست قرار نگرفته است، گفت: درگذشته جبهه مقاومت قدرت به کارگیری توانمندی‌های خود را نداشتند اما اکنون چنین قدرتی را به نمایش گذاشتند و در مقابل جبهه کفر که قدرت ظاهری زیادی دارند ولی قدرت به کارگیری توانمندی خود را ندارند، ایستادند.

وی ادامه داد: مبهم بودن میزان قدرت نیروهای مقاومت نیز باعث ترس روز افزون آنها شده و قدرت استفاده از توانمندی خود را از دست داده اند که این را مدیون و مرهون رهبر عزیز و معظم خودمان هستیم.

وی گفت: دشمن در حال برنامه ریزی برای کمرنگ شدن تأثیرگذاری مرجعیت و روحانیت در جامعه است اما جدای از برنامه دشمن، بخشی از کمرنگ شدن مرجعیت روحانیون به عملکرد برخی روحانیون و اقدامات آنها بر می گردد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیان داشت: بچه های ما، حتی نیروهای دفاع مقدس که به عنوان بسیجیان جان بر کف در دفاع مقدس شرکت کرده بودند، امروز تحلیل‌ها و ذائقه آنها به سمت مسائل دنیایی رفته که واقعیتی تلخ است که نشان از مرجعیت افراد غیر صالح و داعیه دار شدن کسانی است که تحصیل کرده‌ی تفکر مادیگرایی غرب است اما علت های آن چیست؟ آیا به حوزه بر می گردد یا خیر؟

وی در بخشی از پاسخ به سوال فوق به تحقیقات سنگین موسسه رند امریکا در سال 2001 اشاره کرد که در این تحقیقات برای مقابله با بنیادگرایی اسلامی، آمده است: «ما اشتباه کردیم که برای تغییر در ایران، روی دانشگاه ها متمرکز شدیم، در حالی که بخش عظیمی از کادر این نظام و هدایت گران این نظام در حوزه های علمیه تربیت میشوند، از این رو باید به فکر برنامه ریزی در حوزه علمیه هم باشیم.»

وی در توضیح پاسخ به سوال فوق افزود: از این رو در سال 2001 تا کنون ما آرام آرام شاهد جریان های فعالی شدیم که بعضی به شیعه لندنی معروف شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی خطاب به اساتید حاضر در طرح جهادگران تبیین گفت: نهاد مقدس روحانیت که هیچ نهادی سنگرنشین تر از روحانیت در دفاع از اسلام نیست اگر قداست آن آسیب دیده است، شما برای درمان آن مثل فرهنگ حسینی «انی احامی ابدا عن دینی» پیشنهاد بدهید.

ارسال نظرات