۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۷۶۲۱۵۰
امام جمعه الیگودرز:

نماز جمعه پایگاه بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه است

نماز جمعه پایگاه بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه است
حجت الاسلام سرلک با اشاره به کارکردهای مختلف نماز جمعه گفت: نمازجمعه پایگاه بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی سرلک، امروز در جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان الیگودرز، در رابطه با پنج مرداد سالروز اقامه‌ اولین نمازجمعه کشور پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: نماز باشکوه جمعه دستاوردها و کارکردهای مختلفی دارد.
 
امام جمعه الیگودرز نماز جمعه را پایگاه بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه عنوان کرد و افزود: نماز جمعه از نعمت های بزرگ الهی است.
 
وی ادامه داد: اقامه نماز جمعه را خدای متعال به برکت انقلاب و نظام اسلامی نصیب مردم عزیز ما کرده و تاکنون برکات فراوانی برای کشور و ملت ما در پی داشته است.
 
حجت الاسلام سرلک با بیان اینکه نماز جمعه کانون ارتباط نمازگزاران با خالق هستی و عامل پیوند مردم با نظام اسلامی است، عنوان کرد: مهم‌ترین دستاورد آن جهاد تبيين در راستای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به جامعه است.
 
مسئول ستاد نمازجمعه الیگودرز در پایان این نشست گفت: برنامه های فرهنگی و هنری، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی نمایشگاه با موضوع نماز جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی، تجلیل از اعضای فعال ستاد و برپایی میز خدمت به مناسبت هفته نماز جمعه از جمله برنامه های پیش بینی شده است.
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات