۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۷۶۲۳۱۷

ورود دادستانی کل کشور به موضوع بهسازی و رفع نواقص آزاد راه امیرکبیر قم-کاشان

ورود دادستانی کل کشور به موضوع بهسازی و رفع نواقص آزاد راه امیرکبیر قم-کاشان
عملیات ترمیم، اصلاح و بازسازی مسیر رفت و برگشت آزادراه قم-کاشان پس از نارضایتی و گلایه مردم از وضعیت کیفی این محور با ورود این نهاد قضایی، به نتیجه رسید.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با پیگیری حجت الاسلام موحدی دادستان کل کشور و معاونت حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب قم، عملیات ترمیم، اصلاح و بازسازی مسیر رفت و برگشت آزاد راه قم-کاشان انجام شد.

در راستای کاهش حوادث جاده‌ای، بهبود خدمات‌رسانی به هموطنان و رفع نارضایتی عمومی از وضعیت نامناسب آسفالت آزاد راه امیرکبیر که منجر به افزایش خطرات جاده‌ای و ایجاد خسارات جانی، مالی، استهلاک خودرو و غیره گردیده بود با پیگیری دادستان کل کشور و دادسرای استان قم، انجام عملیات ترمیم این مسیر اعم از بهسازی روکش آسفالت آزاد راه، لکه گیری و نصب حفاظ بتنی میانی و رفع عیوب و نواقص این مسیر از سوی شرکت متولی به نتیجه رسید.

این مسیر که یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی مرکز کشور می‌باشد سهم شایانی در جابجایی و حمل و نقل ترافیکی مسافران و ترانزیت جاده‌ای دارد که به دلیل حجم بالای تردد و عدم رسیدگی مناسب طی چند سال اخیر دچار خرابی، شکستگی و وضعیت نامناسب آسفالت گردیده بود که با پیگیری‌های بعمل آمده و اخذ و ابلاغ تصمیمات استانی، بهسازی این مسیر انجام شد.

گفتنی است احداث آزاد راه قم کاشان به طول ۱۰۴ کیلومتر از سال ۱۳۷۱ آغاز و در سال ۱۳۷۸ افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

ارسال نظرات