۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۷۶۲۵۳

مراسم جشن آغاز امامت حضرت مهدی در حوزه علمیه خواهران زاهدان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) و دستگیری عبدالمالک ریگی مراسم جشنی در حوزه علمیه خوهران نرجس (س) زاهدان برگزار شد .
مدرسه علميه نرجس زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) و دستگیری عبدالمالک ریگی تروریست معروف شرق کشور مراسم جشن و سخنرانی در حوزه علمیه خوهران نرجس (س) زاهدان برگزار شد .

در این مراسم، حجت الاسلام صفر قربانپور، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، با تبریک این روز خجسته و دستگیری شرور عبالمالک ریگی به مقام معظم رهبری، سربازان گمنام امام زمان (عج) و مردم استان سیستان و بلوچستان، در سخنانی به جایگاه مهدویت در ادیان و مذاهب مختلف اشاره کرد و گفت: مهدویت فقط اختصاص به شیعیان ندارد و اکنون حتی مکاتب غیر اسلامی نیز به دنبال آخرالزمان و منجی هستند .

وی، افزود: اما در اهداف و روشها انتظار و اعتقاد ما به مهدویت با آنها تفاوت دارد .

حجت الاسلام قربانپور، همچنین با اشاره به وظایف منتظران در زمان غیبت، خاطر نشان کرد: منتظران باید به دنبال این باشند که جامعه آماده پذیرش منجی باشد و اصل از ظهور مقابله با فساد است، در وضعیت کنونی جهان آبادنی و پیشرفت علوم هست ولی مردم باز هم مضطرب هستند و در انتظار آرامش دهنده ای به سر می برند.

گفتنی است، در این مراسم برنامه های مختلفی از جمله دکلمه و مولودی توسط اساتید و طلاب این حوزه علمیه اجرا شد ./940/پ202/ص
ارسال نظرات