۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۶۲۶۰۰

قتل یک روحانی در لاهیجان

قتل یک روحانی در لاهیجان
یکی روحانی 70 ساله و امام جماعت مسجدی در لاهیجان توسط یک مرد 40 ساله به قتل رسید.

به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی لاهیجان از وقوع یک فقره قتل در یکی از خیابان‌های این شهرستان خبر داد و گفت: «قاتل ۴۰ ساله، با سرعت عمل پلیس قبل از فرار، دستگیر شد.»

وی افزود: در پی یک فقره درگیری منجر به جرح در یکی از خیابان‌های شهرستان لاهیجان، مأموران انتظامی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی لاهیجان تصریح کرد: با حضور ماموران انتظامی در محل، مشخص شد که یک فرد حدود۷۰ ساله بر اثر ضربات سلاح سرد مجروح و به بیمارستان منتقل شده است که متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.

به گفته سرهنگ محمدی‌نسب، قاتل ۴۰ ساله، بلافاصله پس از وقوع قتل شناسایی شد و با اطلاع از مرگ مقتول، به قصد خودکشی، اقدام به خودزنی کرده بود که با حضور به موقع پلیس، دستگیر و توسط اورژانس، به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی لاهیجان با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود از قتل را اختلافات شخصی با مقتول اعلام کرد، گفت: بر اساس بررسی‌های انجام‌گرفته، مشخص شد که مقتول، امام جماعت یکی از مساجد شهرستان لاهیجان است.

فرمانده انتظامی لاهیجان تاکید کرد: جزئیات بیشتر و اطلاعات تکمیلی این پرونده پس از بررسی‌های بیشتر از طریق مرجع قضایی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات