۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۷۶۲۶۵۲
نماینده حماس در تهران:

شهید هنیه یک نفر نبود،‌ یک تفکر و نماینده انسانیت بود

شهید هنیه یک نفر نبود،‌ یک تفکر و نماینده انسانیت بود
خالد قدومی شهید اسماعیل هنیه را یک نفر و یک تفکر ندانست و آن را نماینده انسانیت خواند و گفت که این رژیم با این اقدام گستاخانه نابودی خود را رقم زد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، خالد قدومی نماینده حماس در تهران امروز (چهارشنبه) دهم مرداد در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت: اسماعیل هنیه یک نفر نبود، یک تفکر و نماینده عالم اسلام و انسانیت بود. او شخصیتی چندبعدی، شخصیتی سیاسی، دینی و دیپلماتیک و بین‌المللی هم داشت. 

وی ترور شهید هنیه را خسارت بزرگی برای انسانیت و خسارتی جبران نشدنی دانست و گفت: هرگاه یک نفر شهید می‌شود، مجاهد دیگری راه او را ادامه می‌دهد. او راه جدیدی، راه عزت و کرامت و آزادی کل فلسطین را برای جوانان فلسطینی آغاز کرد.

خالد قدومی بر مجازات رژیم کودک‌کش صهیونیستی تأکید کرد و افزود: این رژیم با این اقدام گستاخانه نابودی خود را رقم زد.

وی گفت که جنایتکاران صهیونیست نه فقط مرتکب جرم علیه مردم فلسطین شده‌اند، بلکه در کشوری آزاد و مستقل، ایران شریف این اقدام گستاخانه را انجام دادند.

نماینده حماس در تهران عنوان کرد: به همه اطمینان می‌دهیم که مردم ما که ۴۰ هزار شهید در ۱۰ ماه تقدیم کردند که بیش از ۷۰ درصد آنها زنان و کودکان هستند در مقاومت ثابت قدم بوده و ثابت قدم می‌مانند و در مقاومت راسخ‌تر خواهند ماند و راهی جز مقاومت نیست.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) دهم مرداد ماه در اطلاعیه‌ای از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظانش که به منظور شرکت در مراسم تحلیف در تهران حضور داشتند خبر داد.

براساس آخرین جزییات منتشر شده، این اقدام تروریستی حدود ساعت ۲ نیمه‌ شب امروز (چهارشنبه) در یکی از اقامتگاه‌های ویژه جانبازان در شمال تهران و با اصابت پرتابه‌ای از هوا به محل اقامت شهید هنیه رخ داد.

ارسال نظرات