۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
کد خبر: ۷۶۲۸۰۱
آیت الله خاتمی تأکید کرد؛

عملیاتی سخت تر از وعده صادق، در انتظار صهیونیست‌ها/ هر صدایی غیر از انتقام، باطل است

عملیاتی سخت تر از وعده صادق، در انتظار صهیونیست‌ها/ هر صدایی غیر از انتقام، باطل است
نماینده مجلس خبرگان رهبری تعبیر خونخواهی را به عنوان یک تکلیف قطعی برشمرد و گفت: رژیم صهیونیستی از الان خوابش نمی برد و بدانند عملیاتی سخت تر از وعده صادق در انتظارشان است. 

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مجلس خبرگان رهبری در مراسم بزرگداشت شهید مقاومت، شهید القدس حاج اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که از سوی دفتر مقام معظم رهبری در قم، آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه – سلام الله علیها -، دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه جمعه شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی، حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد، گفت: مقاومت مثل سرو ایستاده و قدم به قدم به سوی نابودی اسرائیل پیش می رود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری شهید هنیه را به عنوان مجاهد خستگی ناپذیر فلسطینی ستوده اند، ابراز داشت: شهید هنینه فرزندان و عزیزانش را در این راه تقدیم کرد و بالاخره جانش را آماده فدا کردن در راه ملت مظلوم کرده بود و امروز ما با افتخار باید بگوییم که حوزه علمیه پیشگام در دفاع از مقاومت فلسطین بوده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه آیت الله خوانساری طلاب را برای حمایت از مظلومین بسیج کرده بود، اظهار داشت: این عالم در مقابل چون و چراها می فرمود ما باید در مقابل مظلوم وظیفه خود را انجام دهیم و این از افتخارات حوزه علمیه است.

خونخواهی تکلیف قطعی ماست

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در شهادت اسماعیل هنیه گفت: تعبیر وظیفه و تکلیف یعنی ما این کار را قطعا خواهیم کرد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی از الان خوابش نمی برد و بداند عملیاتی سخت تر از وعده صادق در انتظارشان است.

عملیاتی سخت تر از وعده صادق، در انتظار صهیونیست‌ها/ هر صدایی غیر از انتقام، باطل است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه قرآن خداوند را "عزیزٌ ذوانتقام" می خواند، تصریح کرد: ما باید به اخلاق خدایی متخلق شویم و آنجایی که جای انتقام است باید سخت انتقام بگیریم و جایی که باید رحمت داشت با لطف و رحمت برخورد کنیم.

شعار مرگ بر اسرائیل یک‌ حکم فقهی است

آیت الله خاتمی ادامه داد: جنایتی که در تهران اتفاق افتاد و مهمانمان را کنار گوشمان شهید کردند، این جنایت دو بُعد دارد، بُعد اول مباشر این جنایت یعنی رژیم جنایتکار آدم‌کش صهیونیستی است که چهار عنوان فقهی قاتل، مفسد، محارب و باغی را با خود به همراه دارد و شعار مرگ بر اسرائیل یک‌ حکم فقهی است.

وی ضمن گلایه از سازمان حقوق بشر و اینکه در مفسد بودن این رژیم برای هیچ عاقلی شک و تردیدی نیست، اذعان کرد: سازمان های حقوق بشری خفه خون گرفته اند و تنها یک بیانیه بی ارزش داده اند، در کنگره هم یک وحشی صحبت کرده و پنجاه بار تشویقش می کنند، مرگتان باد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری سبب اقوای از مباشر را رژیم‌ مستکبر آمریکا قلمداد کرد و ابراز داشت: با همه این جنایات هنوز آمریکا پشت اسرائیل ایستاده و تاسف بار این جاست در نظام ما هنوز عده ای به دنبال تطهیر آمریکا هستند، هرکجا جنایتی است سبب اقوای از مباشر آمریکاست و حق آمریکا شعار مرگ بر آمریکا است.

عملیاتی سخت تر از وعده صادق، در انتظار صهیونیست‌ها/ هر صدایی غیر از انتقام، باطل است

انتقام صدای واحد و یکپارچه ملت

وی با بیان اینکه غرب گرایان به دنبال تطهیر آمریکا هستند و این یعنی شریک جنایات آنان هستند، خاطرنشان کرد: امروز ایران را توصیه می کنند که واکنش نشان ندهید اما یک صدا از مردم و رهبر ما طنین انداز شده است و این صدا محکم می گوید: انتقام انتقام.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه هر صدایی غیر از صدای انتقام در این عرصه بلند شود صدای باطل است، اظهار کرد: مردم ما منتظر انتقام هستند و این صدای واحد نظام‌ و‌ ملت است.

آیت الله خاتمی با اشاره به کیفیت و زمان انتقام بیان کرد: مردمی که به حق می گویید انتقام بدانید به فضل خدا نظام مصمم بر انتقام است اما این انتقام تدبیر می‌خواهد.

عملیاتی سخت تر از وعده صادق، در انتظار صهیونیست‌ها/ هر صدایی غیر از انتقام، باطل است

با تدبیر و در زمان مناسب انتقام خواهیم گرفت

وی اضافه کرد: در عملیات وعده صادق این تدبیر به خوبی شکل گرفت و تدبیر در انتقام پیش رو هم به خوبی شکل خواهد گرفت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه فرهنگ ما ایرانیان مهمان نوازی است، گفت: در این حادثه دل رهبر و ملت مهمان نواز ما سوخت و انتقام‌ مهمانمان را به فضل الهی خواهیم گرفت.

ارسال نظرات