۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۷۶۲۸۲۳
شیخ نعیم قاسم:

پاسخ حزب‌الله به صهیونیست‌ها موثر خواهد بود

پاسخ حزب‌الله به صهیونیست‌ها موثر خواهد بود
معاون دبیر کل حزب‌الله با تاکید بر اینکه شهادت رهبران و رزمندگان مقاومت، اراده آن را برای مقابله با دشمن چند برابر می‌کند، تاکید کرد: پاسخی که به جنایت تروریستی اشغالگران در بیروت خواهیم داد، آماده، مهم و تاثیرگذار است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، شیخ «نعیم قاسم»، معاون دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی درباره آخرین تحولات نبرد طوفان الاقصی بعد از جنایت‌های تروریستی دشمن صهیونیستی در به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین و «فواد شکر»، فرمانده نظامی ارشد حزب الله لبنان اعلام کرد: ما حق داریم و باید با محور شرارت بجنگیم و قطعا پیروز خواهیم شد.

شیخ نعیم قاسم افزود: ما به پیروزی خود ایمان داریم و به خواست خداوند گام‌های بزرگی در این راه بر خواهیم داشت.

معاون دبیرکل حزب الله درباره پاسخ به جنایت تروریستی رژیم اشغالگر در بیروت و به شهادت رساندن فواد شکر تاکید کرد: شهادت هر یک از رزمندگان و رهبران و فرماندهان ما، اراده و انسجام ما را در مسیر مقابله با دشمن صهیونیستی بیش از قبل تقویت خواهد کرد.

شیخ نعیم قاسم گفت: این شهادت نتایج بسیار بزرگی دارد و پاسخ ما به دشمن، آماده، مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

از طرف دیگر شیخ «علی دعموش»، معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله در خطبه‌های دیروز نماز جمعه اعلام کرد: رژیم اشغالگر هر اندازه هم که توانایی‌ها و امکانات نظامی داشته باشد و هر چقدر هم تجاوزات خود را تشدید کند و به جنایاتش ادامه دهد، نمی‌تواند از سرنوشت حتمی خود که نابودی است، فرار کند.

شیخ دعموش افزود:دشمن تصور می‌کند که با ترور رهبران و کشتار زنان و کودکان ما می‌تواند قدرت و اراده مقاومت را تحت تاثیر قرار دهد، اما کاملاً در توهم است؛ زیرا ما ایمان، ثبات، عزم و اراده خود را برای ادامه مقاومت، بیش از قبل تقویت می‌کنیم و راه شهدا را در مسیر اهداف آنها، رو به جلو طی می‌کنیم.

وی افزود: دشمن فکر نکند که می‌تواند با هدف قرار دادن رهبران و فرماندهان مقاومت مانند شهید اسماعیل هنیه و حاج فواد شکر، مقاومت را وادار به عقب نشینی کند، یا معادلاتی بر آن تحمیل کند و بتواند به شهرک نشینان صهیونیست روحیه بدهد؛ زیرا در قاموس مقاومت جایی برای عقب نشینی و تسلیم وجود ندارد.

این مقام حزب الله اظهار داشت: دشمن اشغالگر هرگز نمی‌تواند معادلات خود را بر مقاومت تحمیل کند یا هیبت پوشالی خود را در برابر مقاومت بازگرداند و مقاومت لبنان را وادار به عقب نشینی از حمایت از غزه کند.

شیخ دعموش تاکید کرد جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت به معنای زیر پا گذاشتن خطوط قرمز و خروج از قواعد درگیری است. بنابراین پاسخ مقاومت به این جنایت، همانطور که جناب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله گفت، متناسب با همین جنایت و خارج از قواعد و ضوابط درگیری خواهد بود و دشمن باید منتظر مجازاتی سخت بماند.

ارسال نظرات