۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۷۶۲۸۸۵
فرماندار کاشان:

مسئولان پاسخگوی مطالبات مردمی باشند

مسئولان پاسخگوی مطالبات مردمی باشند
اصفهان – محمد فشارکی از نماز‌های جماعت، نماز‌های جمعه، نماز‌های اعیاد و اجتماع بزرگ حج به عنوان چهار اجتماع بزرگ مسلمانان نام برد و گفت: نماز جمعه سبب علقه و دوستی، تقویت دوستی‌ها و رفع کدورت‌ها و کینه‌ها می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی پیش از ظهر امروز در مصلی بقیه الله الاعظم(عج) کاشان در جلسه شورای اداری که به مناسبت سالگرد اقامه نخستین نماز جمعه برگزار شد، با تسلیت شهادات اسماعیل مغنیه گفت: نزدیک به ۵۰ نفر از نزدیکان ایشان ترور و به شهادت رسیدند.

وی افزود: حیات رژیم منحوس صهیونیستی در انجام ترور است و مکتب آنها در این است که زندگی انسان‌ها نه به کتاب قانون بلکه به زور سرنیزه است و جهان اسلام امروز در مقابل چنین جرثومه فسادی محکم ایستاده است و تاکنون پاسخ قاطعی به جنایت‌های آنها داده است.

فرماندار کاشان ابراز امیدواری که به زودی شاهد یک انتقام سخت توسط رزمندگان جبهه مقاومت از این رژیم جنایتکار و غاصب باشیم.

محمدی فشارکی در ادامه با اشاره به چهار اجتماع بزرگ در اسلام از جمله نماز‌های جماعت، نماز جمعه، نماز‌های اعیاد مذهبی و اجتماع بزرگ حج، گفت: نماز جمعه صله ارحام، ارتباط با دوستان و ارتباط با کسانی که حتی اختلاف سلیقه دارند از دستاورد‌های نماز جمعه است.

به گفته وی حضور در نماز جمعه و نشستن در کنار دیگر در صف‌های نماز جمعه سبب علقه و دوستی، تقویت دوستی‌ها و رفع کدورت‌ها و کینه‌ها است.

فرماندار کاشان گفت: برای خدمت به مردم اگر به حق زیر سوال برویم بهتر از این است که نظام و انقلاب اسلامی به ناحق زیر سوال برود و اغتشاشات گذشته برای این است که سؤوالات پاسخ نداده به مردم زیاد است.

محمدی فشارکی بر لزوم پاسخگو بودن مدیران و مسؤولان به مردم تأکید کرد و اظهار داشت: مدیران و مسؤولان از فرصتی که برای آنها به وجود آمده است استفاده کنند و پاسخگوی مطالبات مردمی باشند.

به گفته وی در سال ۹۶ دشمن با ایجاد این چالش برای جوانان که سهم من از انقلاب کجاست، اتفاقات آن روز را رقم زدند که این اتفاق  برای این بود که ما نتوانستیم دستاوردهای مهم انقلاب را برای جوانان تبیین کنیم.

فرماندار کاشان گفت: عدم اطلاع رسانی از خدماتی که به مردم داده شده است سبب شده است تا برخی مدعی شوند انقلاب برای آنها کاری انجام نداده است، از این رو کسی بهتر از کارگزاران نظام نمی‌تواند گفتمان سازی کنند و گفتمان را تغییر دهد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات