۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۷۶۲۹۸۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

پیاده روی اربعین حسینی، نمادی از اتفاقات زمان ظهور امام زمان است

پیاده روی اربعین حسینی، نمادی از اتفاقات زمان ظهور امام زمان است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی پیاده روی اربعین حسینی را نمادی از اتفاقات زمان ظهور امام زمان(عج) دانست و از پذیرایی مردم عراق در پیاده روی اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی یکشنبه شب در جمع دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن خوش آمدگویی به ایران و کاشان گفت: مردم کاشان سال ۱۱۳ هجری قمری به مدینه رفتند و از امام محمد باقر(ع) درخواست کردند تا سفیر خود را برای تبلیغ دین و قرآن به کاشان اعزام کند.

وی افزود: امام محمد باقر(ع) فرزند خود را به کاشان اعزام کرد و ایشان سه سال در کاشان به عنوان امام جمعه کاشان ضمن تبلیغ دین و تفسیر قرآن، احکام دین برای مردم می‌گفت، اما حکومت بنی امیه ایشان را به شهادت رساند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: هزار و ۴۰۰ سال قبل حاکمان ایران ظالم بودند تا اینکه امام خمینی(ره) قیام کرد و رژیم ستم شاهی را که از حمایت آمریکا و اروپا و ناتو برخوردار سرنگون کرد.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب امام خمینی بلافاصله چگونگی اداره کشور را به رای مردم گذاشت و ۹۸ درصد مردم ایران به جمهوری اسلامی ایران رای آری دادند تا قوانین کشور بر اساس اسلام و قرآن و روایات باشد، از این رو حاکم در نظام اسلامی ایران انتصاب به خدا دارد، اما با رای مردم انتخاب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران طی ۴۶ سال گذشته ۴۳ انتخابات برگزارکرده است و طی ۵ ماه گذشته نیز ۴ انتخابات برگزار کرده است، ضمن اینکه به دلیل شهادت آیت الله رئیسی انتخابات پیش از موعد مقرر برگزار شد.

وی پشتوانه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران را رای مردم دانست و ابراز داشت: آمریکا با نظام اسلامی مخالف است، از این رو از ابتدای انقلاب تا کنون هر توطئه‌ای که توانسته بر علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: ملت ایران با تبعیت از رهبر معظم انقلاب و با توکل به خدا و توسل به چهارده معصوم مسیر صراط مستقیم را محکم ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب معتقد است مدیران کشور باید متخصص، متعهد و روحیه مردمی جهادی داشته باشند، گفت: این سه ویژگی را شما دانشجویان داشته باشید و هرچه می‌توانید با قدرت درس بخوانید، نمرات شما نباید مرز باشد و باید قله‌ها را با روحیه جهادی طی کنید.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی این ویژگی‌ها را داشت و اگر رئیس نهاد رهبری و رئیس دانشگاه در یک اتاق با یکدیگر مشکلات را بررسی می‌کنند نشانه این سه ویژگی است.

وی با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه در ایران توسط اسرائیل و با حمایت آمریکای جنایتکار افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، اسرائیل به شدت مجازات خواهد شد و این تصمیم بسیار مهم رهبری را نیرو‌های اسلام در عراق و لبنان و یمن و ایران اجرا خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین پیاده روی اربعین حسینی را نمادی از اتفاقات زمان ظهور امام زمان (عج) دانست و از پذیرایی مردم عراق در پیاده روی اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات