۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۷۶۳۲۲۵
دبیرستاد امر به معروف آذربایجان شرقی:

از فروش پوشاک نامتعارف از طریق شبکه‌های مجازی جلوگیری شود

از فروش پوشاک نامتعارف از طریق شبکه‌های مجازی جلوگیری شود
دبیرستاد امر به معروف آذربایجان شرقی با اشاره به مسئولیت خطیری که قانون در ماده ۹ حمایت از آمران به معروف و ناهیان ازمنکر بیان کرده است، گفت: امربه معروف ونهی ازمنکر مسئولان دراولویت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدحسن نستوهی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در جمع کادر تیپ 25 واکنش سریع ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر بنا به نص آیات قرآن کریم و روایات اسلامی از فرائض دینی و عامل استحکام حکومت و گسترش هنجارهای صحیح به لحاظ مسئولیت پذیر نمودن جامعه است، گفت: با ظهور فناوری های نوین ارتباطاتی مانند شبکه های اجتماعی و آسیب ها و تهدیدهای حاصل از آن، احیا و گسترش این امر علاوه بر محیط واقعی در فضای مجازی نیز ضرورت می یابد.

وی با اشاره به مسئولیت خطیری که قانون در ماده 9 حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر بیان کرده است، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر مسئولان در اولویت بوده و امر به معروف وظیفه‌ی دینی و اخلاقی آحاد جامعه است و ربطی به زیردست بودن یا بالادست بودن ندارد.

نستوهی در ادامه با تاکید بر تأثیر توسعه سطح تولید پوشاک ایرانی بر افزایش سطح اشتغال، بیان کرد: وقتی کالای ایرانی تولید شود، در قالب آن کارگران زیادی در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها و یا در زمینه پخش و عرضه این محصولات مشغول به کار می‌شوند.

دبیر ستاد امر به معروف استان با اشاره به اینکه در راستای جلوگیری از فروش پوشاک نامتعارف از طریق شبکه‌های مجازی نیاز به همکاری هرچه بیشتر دستگاه های مسئول است، عنوان کرد: شبکه‌های فروش مجازی، شوهای لباس خانگی و زیرزمینی نیز روش‌های دیگر برای عرضه پوشاک غیرمتعارف است که باید چاره ای برای این وضعیت اندیشید.

وحید نستوهی
ارسال نظرات