۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۷۶۳۳۱۰
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خبر داد؛

کسب مقام اول تیمی این مسابقات توسط پایگاه شهید لشکری مهرآباد

کسب مقام اول تیمی این مسابقات توسط پایگاه شهید لشکری مهرآباد
سرهنگ میدانی بیان داشت: در حال حاضر در ارتش چهل هزار حافظ قرآن داریم که به برکت انقلاب اسلامی و روح ملکوتی امام راحل است، همچنین بیش از هشتاد هزار نفر به صورت تخصصی در زمینه قرآنی فعالیت می‌کنند. 

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ میدانی در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات قرآن کریم گفت: یکی از مصادیق بارز کار نیک، قدم برداشتن در راه قرآن است. این‌که شما در راه قرآن قدم برداشته‌ایم، خدا شما را دوست داشته، قرآن شما را شایسته دانسته که سر سفره‌اش متنعم شوید.

وی افزود: باید به پدر و مادرهای شما تبریک گفت که شما را در این مسیر زگراهنمایی کردند. 40 درصد چهره‌هایی که در این دوره از مسابقات شرکت کردند، از چهره‌های قرآنی جدید بودند که برای اولین بار شرکت کردند و از لحاظ نمرات کسب شده شاهد پیشرفت محسوسی بودیم.

بیان داشت: در حال حاضر در ارتش چهل هزار حافظ قرآن داریم که به برکت انقلاب اسلامی و روح ملکوتی امام راحل است، همچنین بیش از هشتاد هزار نفر به صورت تخصصی در زمینه قرآنی فعالیت می‌کنند. 

در رتبه‌بندی تیمی این دوره از مسابقات، پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد مقام اول، پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز مقام دوم و پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان مقام سوم را کسب کردند. 

 

ارسال نظرات