۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۷۶۳۳۲۸

ضربه اطلاعات سپاه به گردان‌های تحریمی منافقین در حاشیه یک مسابقه تکواندو!

ضربه اطلاعات سپاه به گردان‌های تحریمی منافقین در حاشیه یک مسابقه تکواندو!
افسر موساد می‌گوید درباره عملیات علیه ورزش ایران می‌گوید: اگر یک ایرانی در یک سالن ورزشی علیه تیم کشور خودش اقدامی انجام دهد برای سرویس‌های اطلاعاتی یک علامت خاص فرستاده است!

پیروزی نماینده ایران در برابر حریف بلغارستانی در مسابقات تکواندو المپیک در پاریس و راه‌یابی ناهید کیانی به فینال این مسابقات علاوه بر شکستن تمامی رکوردهای قبلی یک روایت ویژه نیز در خود داشت.

ناهید کیانی ورزشکار ایرانی در حالی توانست کیمیا علیزاده نماینده بلغارستان را در مسابقات از روی صحنه حذف کند که شبکه ضدانقلاب با هدایت منافقین در سالن مسابقات از پیش برنامه‌ریزی کرده بودند که باخت نماینده ایران را به سوژه‌ای سیاسی بدل کرده و از آن‌یک پروژه جدید بسازند، اما کمتر از چند دقیقه آب پاکی روی دست آن‌ها ریخته شد.

شکست یک پروژه ضد ایرانی در «گرند پله» پاریس/ ضربه اطلاعات سپاه به گردان‌های تحریمی منافقین در حاشیه یک مسابقه تکواندو!

حتی پیش از برگزاری این مسابقه تکواندو بسیاری از ناظران به‌خوبی می‌دانستند که این رقابت با بسیاری از آوردگاه‌های دیگر در پاریس فرق داشته و روی آن‌یک حساب ویژه بازشده است، کیمیا علیزاده که در المپیک ریو توانسته بود برای اولین بار در بخش بانوان مدال بیاورد این بار زیر پرچم بیگانه رفته و رودرروی رقیب سنتی خود قرارگرفته بود.

گروهک‌های ضد ایرانی نیز از مدتی قبل با توجه به اعلام قرعه‌کشی‌های صورت گرفته در تقلای آن بودند که سالن مسابقات را پر کنند با توجه به اینکه کشور فرانسه مقر سیاسی و تبلیغاتی منافقین محسوب می‌شود، لیدری تحرکات ضد ایرانی نیز به فردی با نام «اسکندر مسلم فیلابی» سپرده‌ شده بود، این شخص از سر شبکه‌های اصلی نفاق در خارج از کشور بوده و در سال‌های اخیر با کمک رسانه‌های فارسی‌زبان به پرچم‌دار «تحریم ورزش ایران» نیز تبدیل‌شده است.

شکست یک پروژه ضد ایرانی در «گرند پله» پاریس/ ضربه اطلاعات سپاه به گردان‌های تحریمی منافقین در حاشیه یک مسابقه تکواندو!اسکندر فیلابی - مسوول کمیته ورزش سازمان منافقین

پرچم‌هایی که برای حمله به ایران آوزیران شده‌اند!

منافقین با کمک شبکه هواداری ضدانقلاب با خرید بلیت و پر کردن برخی جایگاه‌های از پیش تعیین‌شده تلاش کرده بود تا کار را بر ناهید کیانی سخت کرده و پیش‌بینی کرده بود تا پس از پایان این مسابقه و شکست احتمالی بازیکن ایرانی سالن را به محل میتینگ سیاسی ضدانقلاب بدل کند.

اما رشادت این بانوی ایرانی همه برنامه‌ریزی‌های قبلی را به هم زده و پروژه جنگ روانی ضدانقلاب روی سکوها و نیز خط دهی رسانه‌ای آن توسط شبکه تروریستی اینترنشنال در بیرون از سالن مسابقات به یک شکست قطعی برای عناصر ضد ایرانی بدل شد، به عبارتی ساده آن‌هایی که آمده بودند بالا رفتن پرچم بلغارها و پایین افتادن پرچم ایران را ببیند دست از پا درازتر سالن گرندپله پاریس را ترک کردند.

اما باخت نماینده بلغارستان به ایرانی‌ها در المپیک علاوه بر بالا بردن پرچم ایران و یادآوری اقدامات ضد ایرانی منافقین یک روایت دیگر نیز در خود داشت؛ درحالی‌که تا همین چند ماه قبل شبکه اطلاع‌رسانی ضدانقلاب با هماهنگی دو سرویس موساد و سازمان سیا در تلاش بود ورزش کشورمان را تحریم کرده و ایران را در مجامع جهانی بایکوت کند، اما درخشش ورزشکاران ایرانی به‌ویژه بانوان در این مسابقات کل این پروژه چند میلیارد دلاری ضد ایرانی را دود کرد و به هوا فرستاد.

تلاش برای کنار زدن ایران از رقابت‌های بین‌المللی ورزشی باهدف ایجاد انزوای سیاسی سابقه‌ای طولانی‌تر از برگزاری مسابقات پاریس دارد، پیش از آغاز بازی‌های تابستانی المپیک در توکیو نیز گروهی از چهره‌های سیاسی داخلی و برخی ضدانقلاب در خارج از کشور با اجرای کمپین‌های متعدد ضد ایرانی تلاش کردند نام ورزشکاران ایرانی را از آن مسابقات خط بزنند؛ این عملیات بزرگ از مسابقات جهانی شطرنج زنان در تهران آغازشده و تا پاریس امتداد یافته بود.

اما بایکوت ورزش ایران چه اهدافی دارد و چه کسانی سناریو آن را اجرا می‌کنند؟

طراحان اصلی پروژه تحریم ورزش تمایل دارند با افزایش فشار سیاسی برای تحریم ورزش ایران علاوه بر ایجاد فضای خلأ بین‌المللی و انزوای سیاسی، سطح نارضایتی‌های داخلی را بالابرده و موج اعتراضی از قشرهای خاکستری را به خیابان بکشند.

وب‌سایت ایندیپندنت فارسی - بازوی رسانه‌ای یک سرویس اطلاعاتی - در شرح عملیات انزوای ایران می‌نویسد:

ایران باید تبدیل به یک جزیره منزوی‌شده از جهان گردد، باید مزیت‌های استراتژیک ایران از بین رفته و این کشور دچار سقوط و رکود اقتصادی؛ سیاسی و اجتماعی گردد. عملیات انزوای ایران؛ توان ماجراجویی منطقه‌ای از جانب تهران را کم خواهد کرد.

نکته جالب‌توجه آن‌که عملیات انزوای ایران در بخش ورزشی بانام تبلیغاتی کارزار «اتحاد برای نوید» برای اولین بار شروع به کارکرد، نوید افکاری بعد از ارتکاب یک فقره قتل در استان فارس توسط مراجع انتظامی دستگیرشده و بعد از طی مراحل قضائی و قانونی با درخواست اولیای دم قصاص گردید.

در این کارزار اطلاعاتی چند خبرنگار ورزشی از داخل کشور؛ تعدادی کلاه‌بردار با جعل عنوان ورزشی و چند عضو گروهک غیرقانونی کانون مدافعان حقوق بشر حضور داشته‌اند. افرادی چون سردار پاشایی، مصی علی نژاد، مجید وارث، احسان (معروف به سام) رجبی، شیرین عبادی، دریا صفایی و نازنین بنیادی چهره‌های معروف این کارزار در سال‌های اخیر بوده‌اند.

شکست یک پروژه ضد ایرانی در «گرند پله» پاریس/ ضربه اطلاعات سپاه به گردان‌های تحریمی منافقین در حاشیه یک مسابقه تکواندو!

این کمپین به‌ظاهر ورزشی علاوه بر ارتباط‌گیری با اعضای دولت و کنگره آمریکا از تمامی توان گروهک‌های ضدانقلاب نیز بهره برده تا بتواند پای ورزشکاران ایرانی را از رسیدن به سالن‌های مسابقات جهانی قطع کند. این عناصر ضد ایرانی در ورزشگاه‌های خارجی در نقش گردان‌های عملیاتی ظاهر می‌شوند.

خبرگزاری رویترز با انتشار تصاویر این گردان‌ها، آن‌ها را صدای اغتشاشات ایران خوانده است. شبکه دانمارکی تی‌وی ۲ در مسابقات جام جهانی فوتبال در دوحه نیز به‌صورت مستقیم تصاویر این گردان‌های ضد ایرانی را پوشش داده تا جایی که وراسموس تانتولت خبرنگار بخش سیاسی آن به‌جای مجری ورزشی راهی دوحه شده بود تا تصاویر اختصاصی از گردان‌های خاص با تی‌شرت‌های یکدست و مشکی تهیه کند.

شکست یک پروژه ضد ایرانی در «گرند پله» پاریس/ ضربه اطلاعات سپاه به گردان‌های تحریمی منافقین در حاشیه یک مسابقه تکواندو!

این گردان‌ها اغلب توسط سرپل‌های منافقین در ورزشگاه و سالن‌های ورزشی سازمان‌دهی شده و به سود تیم‌های رقیب هیاهو می‌کنند یک راوی نزدیک درباره مدل رفتاری این گردان‌ها می‌گوید:

آن‌ها با حملات تیم مقابل از جا بلند می‌شد تا به‌نوعی تضاد هویتی خود را به حاضران در استادیوم نشان دهد. ترویج پدیده تضاد هویتی باعث می‌شود به‌مرور یک جامعه ریشه‌های هویتی و شناختی خود را ازدست‌داده و متمایل به عناصر تبلیغی بیگانه شود!

رافائل‌اوفک، کارشناس مسائل تسلیحات نظامی هسته‌ای رژیم صهیونیستی درباره اقدامات ضد ایرانی در ورزشگاه‌ها و نیز راه‌اندازی کمپین تحریم ورزش ایران نوشته است:

اگر یک ایرانی در یک سالن ورزشی علیه تیم خودش اقدامی انجام دهد برای سرویس‌های اطلاعاتی یک علامت خاص فرستاده است؛ گویی برخی در تهران برای حمله نظامی به ایران زیر پای آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی فرش قرمز انداخته‌اند! بر اساس دکترین «مسئولیت حمایت» (R۲P) در صورت وقوع نسل‌کشی، حمله به کشور ناقض حقوق بنیادین بشر، به استناد دخالت بشردوستانه و از مجرای فصل هفتم در شورای امنیت یا قطعنامه «اتحاد برای صلح»، مشروعیت حقوقی دارد؛ و در غیر مجرای مذکور، مداخله کشورها نیز از مشروعیت سیاسی برخوردار است.

شکست یک پروژه ضد ایرانی در «گرند پله» پاریس/ ضربه اطلاعات سپاه به گردان‌های تحریمی منافقین در حاشیه یک مسابقه تکواندو!

کیمیا علیزاده قربانی با بازیگر یک سناریو ضد ایرانی؟

نکته بسیار مهم آن‌که این کارزار ضد ایرانی بارها تلاش کرده‌اند با برخی ورزشکاران و چهره‌های اجتماعی در داخل کشور ارتباط برقرار کنند. هدف آن بود که این دسته از فعالان مدنی یا ورزشی دستورالعمل‌های کمپین تحریم ورزش را در برابر دوربین‌های رسانه‌ها به نمایش درآورند.

سرنوشت عجیب کیمیا علیزاده با پرچم بلغارستان در المپیک پاریس ازجمله همین موارد است. خانم علیزاده باوجود گرفتن امکاناتی فراتر از سایر ورزشکاران ایرانی در زمان فعالیتش در ایران، با پروژه اطلاعاتی سازمان سیا در کشور آلمان همراه و از کشور خارج می‌شود.

دست تقدیر آن است که کار او این روزها به‌جایی رسیده که علاوه بر داشتن افسردگی حاد، در میان محافل ضدانقلاب نیز جایی نداشته و به عبارتی از آنجا نیز رانده‌ شده است. کیمیا علیزاده بخشی از پروژه تحریم همه‌جانبه ورزش ایران بود که شکست‌خورده و پرونده او را نباید به داستان‌سرایی عجیب درباره یک دختر ساده که گول شوهرش را خورده تقلیل داد!

شکست یک پروژه ضد ایرانی در «گرند پله» پاریس/ ضربه اطلاعات سپاه به گردان‌های تحریمی منافقین در حاشیه یک مسابقه تکواندو!

سناریو کمپین انزوای ورزشی ایران باهدف جذب نیرو از داخل با رصد و اقدامات به‌موقع سازمان اطلاعات سپاه با شکست روبرو شده و این کارزار نتوانسته است به اهداف خود برای یارگیری از داخل برسد. در ماه‌های اخیر این جریان سعی دارد روی برخی موج‌های مصنوعی سرمایه‌گذاری مجدد کند، قرارهای پنهانی برخی عناصر ضد ایرانی در مالزی و امارات گواه این ماجراست!

ارسال نظرات