۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۷۶۳۳۳۸

گاف‌های بایدن به ترامپ منتقل می‌شود

گاف‌های بایدن به ترامپ منتقل می‌شود
ترامپ که تا پیش از این جو بایدن را به دلیل گاف‌ها و لغزش‌های زبانی‌اش دائم مسخره می‌کرد، به تازگی خود نیز دچار این مشکل شده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری خواه انتخایات ریاست جمهوری این کشور، مرحله جدیدی از رقابت انتخاباتی خود را با لغزش زبان  آغاز می‌کند، زیرا او به تازگی نام ویلی براون شهردار سابق سانفرانسیسکو و نام جری براون، فرماندار سابق کالیفرنیا را به جای هم استفاده کرد.

براساس گزارش اسپوتنیک، ترامپ که از خانه خود در فلوریدا در مورد موضوعات مختلف صحبت می‌کرد، حکایتی درباره هلیکوپتری گفت که در شرف سقوط بود و او و ویلی براون، که چند دهه پیش برای مدت کوتاهی با کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ارتباط داشتند را تعریف کرد. 

ترامپ ادعا کرد که براون در مورد هریس چیز‌های وحشتناکی به او گفته است. اما براون پس از کنفرانس ترامپ گفت که هرگز سوار هلیکوپتر نشده است و همچنین اظهارات توهین آمیز درباره هریس به ترامپ را هم تکذیب کرد.

از سویی دیگر به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، ترامپ در دوران ریاست‌جمهوری خود در سال ۲۰۱۸ با یک هلیکوپتر به همراه جری براون، فرماندار وقت کالیفرنیا، از مکان‌های در معرض آتش‌سوزی در این ایالت بازدید کرد. بنظر می‌رسد ترامپ این سفر را می‌گفته است، اما براساس گزارش کسانی که در این سفر بودند، هیچ فرود اضطراری وجود نداشت و هریس در طول پرواز مورد بحث قرار نگرفت.

برچسب ها: ترامپ بایدن گاف
ارسال نظرات