۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۷۶۳۴۱۹
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جوانرود:

جوانرود با تقدیم ۳۴۴ شهید در دفاع از انقلاب شناسنامه پر افتخاری را رقم زده است

جوانرود با تقدیم ۳۴۴ شهید در دفاع از انقلاب شناسنامه پر افتخاری را رقم زده است
کرمانشاه ـ سرهنگ میرزایی گفت: شهرستان جوانرود با تقدیم ۳۴۴ شهید، ۷۵۰ جانباز و ۳۳ آزاده سرافراز در دفاع از انقلاب اسلامی شناسنامه پر افتخاری را رقم زده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کردستان، سرهنگ بهرام میرزایی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری جنگ در کرمانشاه شروع و در این استان خاتمه یافت، اما می‌توان گفت آن‌چنان که شایسته است به این موضوع پرداخته نشده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جوانرود ادامه داد: جای‌جای استان کرمانشاه مهد دلاوری، رشادت و از خود گذشتگی مردمانی است که با همه وجود در میدان بودند و اقشار مختلف مردم استان کرمانشاه با قومیت‌ها و مذاهب مختلف در هشت سال دفاع مقدس سنگ تمام گذاشتند.

سرهنگ میرزایی با اشاره به جان‌فشانی‌های مردم اهل سنت منطقه اورامانات به‌ خصوص جوانرود که کارنامه پر افتخاری در دفاع مقدس از خود به‌جای گذاشتند، افزود: آمار بالای شهدا، جانبازان و رزمندگان عزیز گواه این حقیقت است.

وی تصریح کرد: شهرستان جوانرود با تقدیم ۳۴۴ شهید، ۷۵۰ جانباز و ۳۳ آزاده سرافراز در دفاع از انقلاب اسلامی شناسنامه پر افتخاری را رقم زده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جوانرود بیان کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدا استان کرمانشاه ستاد بزرگداشت با تشکیل کمیته‌های مختلف شکل گرفته و با همت مسئولان ویژه‌برنامه‌هایی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه معرفی شهدا در میان نسل‌ جوان و نوجوان پیش‌بینی شده است.

سرهنگ میرزایی در پایان سخنان خاطرنشان کرد: این ویژه‌‌برنامه‌ها شامل برگزاری یادوآره‌های شهدا در سطوح مختلف شهرستان، جشنواره‌های بومی و محلی، سرکشی از خانواده معظم شهدا و جانبازان، مسابقات ورزشی، فتح قله، پیاده‌روی خانوادگی، فضاسازی در سطح شهر، نام‌گذاری معابر و کوچه‌ها به اسم شهدا، مسابقات فرهنگی هنری، ساماندهی مزار مطهر شهیدان، تئأتر خیابانی، سرود و تولید محتوا در فضای مجازی است‌./1400/

ارسال نظرات