۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۷۶۳۵۱۰
سردار موحد در بازدید از خبرگزاری رسا تأکید کرد؛

ضرورت توجه به رسانه ها در بودجه‌بندی و برنامه‌ریزی ها/موانع موفقیت رسانه ها رفع شود

ضرورت توجه به رسانه ها در بودجه‌بندی و برنامه‌ریزی ها/موانع موفقیت رسانه ها رفع شود
فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) استان قم فعالیت رسانه ای و فضای مجازی را دارای اهمیت دانست و گفت: باید در برنامه ریزی ها و بودجه بندی ها به این مسئله دقت داده شد و موانع پیش روی موفقیت های رسانه ای برداشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار موحد فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) استان قم در جریان بازدید از خبرگزاری رسا ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران و اهالی رسانه، از فعالیت های خبرگزرای رسا در عرصه های مختلف تمجید کرد.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان انقلاب اسلامی و جنگ شناختی علیه ایران اسلامی، فعالیت رسانه ای و فضای مجازی را دارای اهمیت دانست و عنوان کرد: باید در برنامه ریزی ها و بودجه بندی ها به این مسئله دقت داده شده و موانع پیش روی موفقیت های رسانه ای برداشته شود.

فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب استان قم در ادامه با اشاره به اقدامات و فعالیت های سپاه پاسداران استان قم - علاوه بر اقدامات امنیتی و نظامی - در عرصه های مختلف خدمت رسانی نیز فعالیت های قابل توجهی دارد، بیان داشت: الحمدالله سپاه استان قم در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و سازندگی و محرومیت زدایی اقدامات بسیار خوب و متنوعی در عرصه های گوناگون انجام داده و بسیاری از فعالیت های سپاه استان، خلاقانه بوده و درحال تبدیل شدن به طرح های کشوری است.

سردار موحد با اشاره به اهمیت امیدآفرینی در کشور و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت امیدآفرینی از فعالیت های خبرگزاری رسا در راستای امیدآفرینی و جهاد تبیین تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در این دیدار حجت‌الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا گزارشی از عملکرد و فعالیت های خبرگزاری رسا در عرصه های گوناگون تولید و انتشار و بازخوردگیری اخبار حوزوی و نیز تربیت تخصصی طلاب رسانه ای ارائه کرد که مورد توجه سردار موحد قرار گرفت. 

ارسال نظرات