۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۷۳۹۹۸۲
رئیس سازمان تبلیغات آذربایجان شرقی عنوان کرد؛

خبرگزاری رسا؛ مورد اعتماد و توجه علما و نخبگان

خبرگزاری رسا؛ مورد اعتماد و توجه علما و نخبگان
حجت الاسلام حسینی خبرگزاری رسا را مورد اعتماد و توجه علما و نخبگان دانست و بر لزوم گسترش دامنه فعالیت‌های خبرگزاری به منظور اثرگذاری بیش از پیش بر عامه مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمود حسینی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در دیدار با حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا و جمعی از مسئولان این خبرگزاری حوزوی با تسلیت حادثه تروریستی در حادثه حرم شاهچراغ، این جنایت و حمله تروریستی را نشان دهنده عمق کینه و نفرت دشمنان از ملت ایران و انقلاب اسلامی دانست.

وی با قدردانی از فعالیت‌های خبرگزاری رسا نقش این رسانه حوزوی را در تقویت مرجعیت اجتماعی روحانیت بسیار مهم و حساس توصیف کرد و راه‌اندازی گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا را اقدامی لازم و حیاتی دانست.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه مسئله ولایت و ولایت فقیه به نحو شایسته در جامعه شناخته و نهادینه نشده است اظهار داشت: ما باید اذعان کنیم که از اصل ولایت فقیه و مبانی اندیشه حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی را به درستی نتوانستیم به جامعه بشناسانیم.

باید دامنه فعالیت‌های خبرگزاری رسا برای اثرگذاری بیشتر گسترش پیدا کند

حجت الاسلام حسینی با بیان توصیه‌هایی به دست‌اندرکاران خبرگزاری رسا، این رسانه حوزوی را مورد اعتماد و توجه علما و حوزویان به ویژه نخبگان دانست و در عین حال بر لزوم گسترش دامنه فعالیت‌های خبرگزاری رسا به منظور اثرگذاری بیش از پیش بر عامه مردم تاکید کرد.

وی در ادامه به ساحت‌های مختلف کارکردی روحانیت و حوزه‌های علمیه اشاره و ابراز کرد: متاسفانه ما نتوانستیم خدمات، دستاوردها و فعالیت‌ها را آنچنان که بایسته آن است برای مردم تبیین کنیم؛ چراکه لباس روحانیت، لباس خدمت به مردم و نظام اسلامی است و این قشر در طول این مدت ثابت کرده است که در خدمت به مردم و جامعه اسلامی از هیچ تلاش و کوششی فروگذاری نکرده است.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به عملیات روانی دشمنان به منظور تخریب وجهه روحانیت اشاره و رسالت رسانه‌های حوزوی از جمله خبرگزاری رسا را در بازنمایی واقعیات جامعه روحانیت و زندگی و اثربخشی آنان حیاتی و برجسته توصیف کرد.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود مردم خطه آذربایجان شرقی را مردمانی ولایت مدار، انقلابی، متعهد و پایبند به ارزش‌های دینی و انقلابی توصیف و عزاداری‌ها و برنامه‌های برگزار شده در دهه محرم امسال را باشکوه‌تر از هر زمان دیگر دانست.

باید دامنه فعالیت‌های خبرگزاری رسا برای اثرگذاری بیشتر گسترش پیدا کند

وی افزود: مردم ما امسال نشان دادند که هیچ عامل و موضوعی نمی‌تواند مانع از ابراز ارادت و عشق آنان به اهل بیت عصت و طهارت علیهم السلام، دین و ارزش‌های الهی باشد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی استان ارائه کرد و اظهار داشت: با وجود گرانی و تورم بیشترین نذورات را در محرم امسال شاهد بودیم که این مسئله مؤید دینداری و پایبندی مردم ارزش‌های دینی و نیز شکوه و عظمت عزاداری و آیین‌های سوگواری در محرم امسال است.

ارسال نظرات