۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹
کد خبر: ۷۳۹۹۶۸

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی
حجت الاسلام محققی در ادامه برنامه سفر استانی خود به آذربایجان شرقی با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا در ادامه برنامه سفر استانی خود به آذربایجان شرقی با حضور در اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با حجت الاسلام سیدمحمود حسینی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرعامل خبرگزاری رسا در این دیدار سازمان تبلیغات اسلامی را به مثابه شجره طیبه‌ای دانست که با ابتکار، حمایت و هدایت حضرت امام خمینی رحمت الله علیه تاسیس شد و تاکنون منشأ خدمات و دستاوردهای فراوانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است که بزرگان مبارز و انقلابی همچون شهید حقانی نیز در تاسیس این نهاد انقلابی نقش آفرین بوده و شرکت داشتند.

حجت الاسلام محققی در بخشی دیگر از سخنان خود نسبت به بروز پدیده «هیئت منهای روحانیت» ابراز نگرانی کرده و ضمن هشدار نسبت به تبعات و پیامدهای این پدیده ناگوار در برخی از استان‌ها هشدار داد.

م/ دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی

وی افزود: متاسفانه در برخی از محافل و هیئت‌ها در برخی از استان‌ها، اشعار سیاسی در دستور کار قرار گرفت که این ها نشانه طراحی‌های دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود از طریق هیئات و محافل مذهبی می‌باشد.

در ادامه این دیدار علی اصغر خواجه الدین مسئول روابط عمومی خبرگزاری رسا نیز گزارش جامعی از فعالیت حدود دو دهه خبرگزاری رسا ارائه کرد که مورد توجه مدیر کل اداره سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی در این دیدار عرصه‌های تعامل و همکاری خبرگزاری رسا با اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی را تشریح کرده و از آمادگی خبرگزاری رسا برای تعمیق ارتباطات با این نهاد فرهنگی تبلیغی خبر داد.

حجت الاسلام حسینی مدیر کل اداره سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار از فعالیت‌های ارزشمند خبرگزاری رسا تقدیر کرد و نکاتی را برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر این رسانه حوزوی بویژه برای توده‌های مردمی بیان داشت.

م/ دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی

ارسال نظرات