۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۷۳۹۹۵۲

دیدار مسئولان رسا با مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی

دیدار مسئولان رسا با مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی
مدیرعامل و جمعی از مسئولان خبرگزاری رسا در ادامه سفر خود به آذربایجان شرقی با مدیر مرکز کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا به همراه جمعی از مسئولان این خبرگزاری حوزوی که در سفر استانی آذربایجان شرقی به سر می‌برند در ادامه برنامه‌های خود با حضور در مرکز کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی با دکتر مرتضی شفیعی مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان دیدار و گفت وگو کرد.

مدیرعامل خبرگزاری رسا در این دیدار با تقدیر از زحمات و تلاش‌های دکتر شفیعی در طول دوران همکاری چندین ساله وی با خبرگزاری رسا، او را از نیروهای تلاشگر، خدوم و فعالِ موثر در عرصه رسانه توصیف کرد.

وی ضمن بیان توصیه‌های راهبردی خطاب به مدیر مرکز کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی برای او آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون کرد.

مدیرعامل خبرگزاری رسا در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به نقش مساجد در تربیت دینی و ایمانی جامعه و تعمیق باورهای اعتقادی نسل جوان، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را خاستگاه فرهنگ و هنر اصیل انقلاب اسلامی توصیف کرد و در این جهات تذکرات و توصیه‌هایی خطاب به مسئول مرکز کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ارائه کرد.

دیدار مسئولان خبرگزاری رسا بامدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجدآذربایجان شرقی

دکتر مرتضی شفیعی نیز در این دیدار به مرور خاطرات شیرین خود در دوران همکاری با خبرگزاری رسا اشاره و فعالیت رسانه‌ای در این رسانه حوزوی را افتخاری برای خود دانسته و از محبت‌ها و توجه مدیرعامل خبرگزاری رسا تقدیر کرد.

وی در ادامه گفت وگو از آمادگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برای افزایش تعامل و همکاری با دفتر استانی خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی خبر داد.

شفیعی همچنین گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ارائه کرد و به تشریح برنامه‌ها و اقدامات خود در دوره جدید مدیریتی پرداخت.

مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان آذربایجان شرقی از فعالیت ۱۴۳۱ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان آذربایجان شرقی خبر داد که از این تعداد ۶۰ درصد آن در مناطق رستایی واقع شده است.

وی همچنین اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ کتابخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فعال می‌باشند که بیش از ۴۰۰ مورد آنها کتاب باز هستند و در طول شبانه روز در اختیار علاقه مندان به علم و تحصیل قرار می گیرد.

گفتنی است، دکتر مرتضی شفیعی از فعالان رسانه‌ای و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی است که بیش از یک دهه همکاری با خبرگزاری رسا را در کارنامه خود دارد.

در این دیدار همچنین مدیرعامل خبرگزاری رسا با اهدای لوحی از زحمات و تلاش‌های وی تقدیر و تشکر کرد.

دیدار مسئولان رسا با مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی

ارسال نظرات