۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۷۳۹۷۹۴
آیت الله آل هاشم:

رهبر معظم انقلاب شخصیتی ذوابعاد و از هرجهت الگوی علما و روحانیت هستند

رهبر معظم انقلاب شخصیتی ذوابعاد و از هرجهت الگوی علما و روحانیت هستند
آیت الله آل هاشم با تاکید بر لزوم الگوگیری علما از رهبر معظم انقلاب اسلامی، شناساندن ابعاد مختلف شخصیتی و اندیشه های ایشان در حوزه‌های علمیه را لازم و ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا به همراه جمعی از مسئولان این رسانه حوزوی با آیت‌الله سیدمحمدتقی آل‌هاشم از علمای انقلابی و مردمی استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت وگو کرد.

بر اساس این گزارش، آیت الله آل هاشم در این دیدار با بیان خاطراتی از مراودات و ارتباط های خود با رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم الگوگیری علما از ایشان تاکید کرد.

رهبر معظم انقلاب شخصیتی ذوابعاد و از هرجهت الگوی علما و روحانیت هستند

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی امام المسلمین هستند و برای جهان اسلام و کل علمای عالم اسلام، الگو به شمار می‌آیند، اظهار داشت: معظم له در جنبه های مختلف، شخصیتی جامع و ذو ابعاد داشته و از بزرگان جهان اسلام به شمار می‌آیند.

آیت الله آل هاشم خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای آینه جهان نمای عالم اسلام و عالم تشیع هستند و در هر جهت، الگوی روحانیت و علما به شمار می آیند.

لزوم آشنایی طلاب با شخصیت رهبر معظم انقلاب در حوزه های علمیه

وی همچنین به وجوه علمی و فقهی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و با ممتاز توصیف کردن حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در این عرصه‌ها، بیان داشت: ایشان به لحاظ علمی، اخلاقی و رفتاری سرآمد هستند و باید ابعاد مختلف شخصیتی و سیره و اندیشه های ایشان در حوزه‌های علمیه مورد بحث قرار گرفته و بیش از پیش برای اساتید و طلاب علوم دینی شناسانده شود.

آیت الله آل هاشم همچنین بر لزوم الگوگیری حوزویان به ویژه علما و اساتید حوزه‌های علمیه از سیره، روش و منش رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید و معظم له را سرمشق و الگویی برای همه علمای جهان اسلام توصیف کرد.

گفتنی است حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از استقبال آیت الله آل هاشم، وی را عالمی اخلاقی، مهذب، مردمی و انقلابی توصیف کرد.

مدیرعامل خبرگزاری رسا همچنین گزارش مختصری از فعالیت‌های خبرگزاری رسا ارائه کرد و پیگیری مطالبات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفتمان سازی، تقویت حوزه انقلابی، تربیت طلاب رسانه‌ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیگیری نصایح و رهنمودهای مراجع عظام تقلید، انعکاس دستاوردهای حوزه و روحانیت در عرصه‌های آموزشی، فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی و پژوهشی را از مهمترین اهداف خبرگزاری رسا برشمرد و اعتماد اعاظم‌، مراجع، بزرگان و ارکان حوزه را سرمایه‌ای بزرگ برای دست‌اندرکاران این خبرگزاری حوزوی دانست.

ارسال نظرات