۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۷۶۳۶۴۸

نمایش «قلب رقه» همزمان با سینما‌ها در مناطق بدون سینما آغاز شد + لینک درخواست اکران

نمایش «قلب رقه» همزمان با سینما‌ها در مناطق بدون سینما آغاز شد + لینک درخواست اکران
اکران مردمی فیلم سینمایی «قلب رقه» داستان حضور یک ایرانی در مسئولیت رسانه‌ای داعش همزمان با سینما‌ها در شهر‌های بدون سینما آغاز شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، فیلم سینمایی «قلب رقه» داستان پاسدار مدافع حرمی به نام رضاست که در شهر رقه سوریه – پایتخت داعش- در جستجوی یک اسیر ایرانی به نام حاج عباس است. حاج عباس اطلاعات بسیار ارزشمندی دارد و داعش قصد دارد او را به اسرائیل تحویل دهد. رضا برای یافتن حاج عباس، مسئول رسانه‌ای داعش در رقه می‌شود و در این میان همسرش ریما را که فکر می‌کرده کشته شده در میان داعشی‌ها پیدا می‌کند.

این فیلم به نقش گران‌بهای سربازان حاج قاسم در مبارزه با داعش و تأمین امنیت ایران و محور مقاومت در دل آشوب‌های سخت منطقه پرداخته است. شهر رقه به مدت ۴ سال پایتخت داعش بوده است.

واحد اکران مردمی جشنواره عمار این امکان را فراهم کرده تا فیلم سینمایی «قلب رقه» در شهر‌ها و مناطق بدون سینما نیز امکان نمایش داشته باشد. جهت ثبت درخواست اکران این فیلم در مساجد، حسینیه‌ها، سالن‌های فرهنگی شهر، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و ... به نشانی اینترنتی اینجا مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۰۵۰ تماس بگیرید.

فیلم «قلب رقه» به کارگردانی و نویسندگی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید پروینی، محصول بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد رسانه‌ای بیان است و اولین بار در جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۲ به نمایش درآمد؛ شهرام حقیقت‌دوست، شادی مختاری، عبدالرضا نصاری، فرهاد قائمیان، هدایت هاشمی، محمدرضا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، عامر علی و مهدی شیخ‌عیسی از بازیگران این فیلم سینمایی‌اند.

ارسال نظرات