۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۷۶۳۶۷۲
حجت الاسلام ملک زاده در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

آشفتگی در سرزمین‌های اشغالی، بدون شلیک یک تیر جمهوری اسلامی

آشفتگی در سرزمین‌های اشغالی، بدون شلیک یک تیر جمهوری اسلامی
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با تأکید بر لزوم خونخواهی کوبنده ایران اسلامی، گفت: اسرائیل به چنان فلاکتی افتاده است که تا این لحظه دو هفته در پناهگاه‌ها زندگی می‌کنند، جمهوری اسلامی ایران توانسته بدون شلیک یک تیر وضعیت سرزمین‌های اشغالی را بهم بریزد.

حجت الاسلام محمد ملک زاده عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا،  با اشاره به روند اضمحلال رژیم صهیونیستی پس از شکست های پیاپی از جبهه مقاومت، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی که دولت های ایران به صورت رسمی حامی ملت مظلوم فلسطین معرفی شدند، شاهد تغییر محسوسی در وضعیت سرزمین های اشغالی هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه رژیم اسرائیل یک دولت تروریست می باشد و از ابتدا نیز برپایه ترور، خشونت و وحشت تأسیس شد، تلاش ها بر این بود تا یهودیان، ساکنان مختلف جهان را با وعده و پیشنهادهای وسوسه کننده به سرزمین های اشغالی دعوت کنند و تا قبل از پیروزی انقلاب شاهد فزونی مهاجرت یهودیان به سرزمین های اشغالی بودیم و دائماً بر تعداد صهیونیست ها افزوده می شد اما بعد از تأسیس جمهوری اسلامی و حمایت از حزب الله لبنان شاهد یک روند معکوس مهاجرت به سرزمین های اشغالی شده ایم.

حجت الاسلام ملک زاده با اشاره به تغییر روند مهاجرت یهودیان صهیونیست به سرزمین های اشغالی تصریح کرد: در یک سال اخیر با عملیات طوفان الاقصی وضعیت کاملا دگرگون شده و شاهد ضعف روز افزون در دولت جعلی صهیونیستی و ساکنان سرزمین های اشغالی هستیم و این وضعیت موجب مهاجرت معکوس شده است.

وی با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی ایران از حماس و محور مقاومت اسلامی خاطرنشان کرد: توانایی های روز افزون حزب الله لبنان و مسلح کردن مردم مظلوم غزه، حماس و نیروهای امت فلسطین توسط جمهوری اسلامی دلیل دیگری در روند مهاجرت های معکوس یهودیان سرزمین های اشغالی است. امروز وضعیت به گونه ای می باشد که یکی از نشریات آمریکایی توانایی های حزب الله را بالاتر از چیزی می داند که جهان از آن اطلاع دارد و اذعان دارد که حزب الله به بزرگترین قدرت نظامی خارج از ارتش های سطح جهان و حتی به یکی از پنج قدرت موشکی جهان مبدل شده است.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با تاکید بر اینکه اسرائیل منطقه امن تروریست ها نیست، اظهار کرد: توانایی نیروهای مقاومت تاثیر زیادی بر ترس ساکنان سرزمین های اشغالی ایجاد کرده و شاهد مهاجرت معکوس خصوصاً در یک سال اخیر شده ایم و به اذعان خودشان اسرائیل دیگر مکان امن محسوب نمی شود.

وی با بیان اینکه اسرائیل به معنای واقعی روبه زوال است، ابراز کرد: زوال اسرائیل را می توان در وحشت دو هفته اخیر اسرائیل مشاهده کرد؛ ساکنان رژیم صهیونیستی اذعان دارند که جمهوری اسلامی ایران توانسته حتی بدون شلیک یک تیر وضعیت سرزمین های اشغالی را بهم بریزد و آرامش و آسایش را از دولت رژیم جعلی اسرائیل و ساکنانش سلب کند.

حجت الاسلام ملک زاده در پایان گفت: زمانی در جنگ اسرائیل و کشورهای عربی با یک حمله پیش دستانه تمام توانایی شش کشور عربی را از بین برد و خودش را به عنوان یک قدرت برتر در منطقه نشان داد اما امروز به چنان فلاکتی افتاده است که تا این لحظه دو هفته در پناهگاه ها زندگی می کنند و به تعبیر نتانیاهو روزها و شب ها در زیرزمین و پناهگاه ها به سر برده و هئیت دولت را در چنین وضعیتی برگزار می کنند، لذا این وضعیت خود گویای واقعیتی است که چیزی از توان و قدرت این رژیم اشغالگر باقی نمانده و به فضل الهی به زودی شاهد آزادی سرزمین های اشغالی و نابودی صهیونیست های اشغالگر خواهیم بود.

ارسال نظرات