۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۷۶۳۷۳۶
آیت الله حسینی بوشهری تاکید کرد؛

ضرورت به روز رسانی رسانه ملی و تحول در فناوری‌های رسانه‌ای

ضرورت به روز رسانی رسانه ملی و تحول در فناوری‌های رسانه‌ای
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز با توجه به پیشرفت فناوری های رسانه ای هر فردی چند رسانه است و نقش متفاوتی با گذشته دارد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا،  آیت الله حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در آئین تکریم و معارفه مدیر کل صدا و سیمای استان قم که با حضور سید محمد آقامیری استاندار قم و حسن عابدینی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد به تحول در فناوری رسانه ها اشاره کرد و گفت: امروز با توجه به پیشرفت فناوری های رسانه ای هر فردی چند رسانه است و نقش متفاوتی با گذشته دارد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور افزود: صداوسیما به عنوان رسانه ملی نیز باید با توجه به این پیشرفت خود را بروزرسانی کند تا بتواند در این رقابت و مواجهه موفق باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که دنیای استکبار با استفاده از رسانه ها افکار عمومی دنیا را کنترل می کند، اظهار کرد: ما در این شرایط برای رسیدن به رسانه تراز و تاثیرگذار باید محتواهای مناسب و قوی داشته باشیم.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: مرکز پژوهش های اسلامی صداوسیما به عنوان بازوی پرتوان و پیوست فرهنگی تولیدات صداوسیما است که همیشه باید جایگاه بالایی داشته باشد.

ارسال نظرات