۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۳۲۲۹۷

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان همدان منصوب شد

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان همدان منصوب شد
مراسم تودیع حجت الاسلام و المسلمین فاضلیان و معارفه خانم امیدی به عنوان سرپرست حوزه علمیه خواهران استان همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان همدان صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین واحدی معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین واحدی با اشاره به جایگاه زنان گفت: پیامبر (ص) جایگاه خاصی برای زنان قائل بودند و ایشان اولین کسی بودند که جایگاه واقعی زنان را ترسیم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین واحدی افزود: نقش حوزه‌های علمیه خواهران این است که هم خود به حیات طیبه برسند و هم زمینه حیات طیبه سایرین را فراهم کند.

معاون امور ‌حوزه‌های علمیه خواهران کشور ادامه داد: تصمیم گیری‌ها باید با پشتوانه تصمیم‌سازی‌ها انجام شود و امیدوارم که مهارت تصمیم‌سازی در استان همدان ارتقا یابد.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌الله شعبانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان همدان به سخنرانی پرداخت و گفت: تاسیس حوزه‌های علمیه خواهران از برکات انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان همدان اظهار داشت: باید برنامه‌ریزی دقیقی برای شناخت و استفاده از ظرفیت‌های استان صورت گیرد تا بتوانیم از این ظرفیت برای تربیت طلاب انقلابی و اثرگذار استفاده کنیم.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین فاضلیان، مدیر سابق حوزه علمیه خواهران این استان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه علمیه خواهران استان همدان پرداخت.

در پایان این مراسم نیز خانم امیدی به عنوان سرپرست حوزه علمیه خواهران استان همدان منصوب شد و از حجت‌الاسلام والمسلمین فاضلیان تقدیر بعمل آمد./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات