۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۶۲۸۷۰۱

مراسم تودیع و معارفه نماینده جامعةالمصطفی در هند برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه نماینده جامعةالمصطفی در هند برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه نماینده جامعةالمصطفی، با حضور نماینده ولی فقیه در هند، سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند و دانش‌آموختگان نمایندگی جامعةالمصطفی در هند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، در این مراسم، «حجت‌الاسلام والمسلمین‌ مهدوی‌پور»، نماینده ولی فقیه در هند، ضمن تشکر از فعالیت‌های حجت‌الاسلام والمسلمین‌ صالح ابراز نمود: «حجت‌الاسلام والمسلمین شاکری» چهره‌ای شناخته‌شده و دارای تجربه گران‌قدر در مسئولیت‌های مختلف است که با توجه به بردباری، اخلاق و تدبیری که دارد، امیدواریم بتواند گام‌های مؤثری در پیشبرد اهداف المصطفی بردارد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین‌ نواب درباره نقش جامعةالمصطفی در هند و کشورهای دیگر نکاتی بیان کرد و خاطرنشان ساخت: تفکر ناب اسلامی به همت جامعةالمصطفی در جهان گسترش خواهد یافت و با وجود مشکلات، به لطف خدا جامعةالمصطفی در مسیر پیشرفت روزافزون حرکت خواهد کرد.

در ادامه، «حجت‌الاسلام والمسلمین‌ صالح» ضمن تشکر و قدردانی از مهمانان، به تبیین و بررسی اصول سیره نبوی(ص) پرداخت و گفت: یکی از شیوه‌های پیامبر اکرم(ص)، پایبندی به عهد و پیمان التزام و تعهد به عهد و پیمان‌ها بود. آن حضرت آن قدر به این اصل توجه داشتند که تزلزل در عهد و پیمان و میثاق را موجب تزلزل مناسبات اجتماعی، بی‌اعتمادی و هرج و مرج برمی‌شمردند.

«آقای دکتر چگینی»، سفیر ایران در هند نیز ضمن قدردانی از عملکرد حجت‌الاسلام والمسلمین صالح، نقش جامعةالمصطفی و تأثیر دانش‌آموختگان آن را در هند و اقصی نقاط جهان تبیین نمود.

شایان ذکر است «آقای دکتر ربانی»، رایزن فرهنگی ایران در هند هم آمادگی خود را برای مساعدت در زمینه‌های مختلف با جامعةالمصطفی اعلام کرد./1330/د102/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه ای از نسل سلمان
Iran, Islamic Republic of
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
برای حاج آقای شاکری آرزوی موفقیت در هند داریم.
0
0