۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۶۳۷۸۷
به همت قرارگاه مردمی قرآنی اربعین صورت می‌گیرد؛

اجرای پویش قرآنی «فجر عاشقی» با اهدای ۲۴۲ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس

اجرای پویش قرآنی «فجر عاشقی» با اهدای ۲۴۲ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس
پویش قرائت سوره مبارکه فجر به صورت فردی و گروهی در ایام اربعین حسینی با هدف انس بیشتر مردم با قرآن کریم و سوره مبارکه فجر که منتسب به امام حسین علیه السلام است اجرا می‌شود و در پایان ۱۲۸ کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس و ۱۱۴ هدیه متبرک حرم امام حسین علیه السلام به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، پویش قرائت فردی و گروهی سوره مبارکه فجر با عنوان «فجر عاشقی» به همت قرارگاه مردمی قرآنی اربعین با همکاری قرارگاه جلسات خانگی قرآن در ایام اربعین حسینی برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه امام صادق علیه السلام سوره مبارکه فجر را سوره امام حسین علیه السلام نامیده اند، هدف از این پویش توجه بیشتر عموم مردم و زائران اباعبدالله(ع) به قرآن کریم به ویژه مفاهیم بلند سوره مبارکه فجر است.

علاقه‌مندان به شرکت در پویش فجر عاشقی می توانند پس از قرائت فردی یا جمعی سوره مبارکه فجر با ارسال عدد ۱۴ به سامانه ۳۰۰۰۱۴۴۲ و یا از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی https://www.setare114.ir/arbaeen/  در این پویش ثبت نام کنند.

همچنین افرادی که از قرائت سوره فجر خود فیلم تهیه کرده اند نیز می توانند با ارسال فیلم به آیدی @Setare114_admin در پیامرسان ایتا در ترویج این پویش سهیم باشند.

گفتنی است، این پویش تا روز اربعین حسینی ادامه خواهد داشت و در پایان به قید قرعه ۱۱۴ کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس و ۱۱۴هدیه متبرک حرم امام حسین علیه السلام اهدا خواهد شد.

همچنین ۱۴ سفر زیارتی مشهد مقدس بدون قرعه‌کشی به افرادی که بیشترین دعوت به پویش را داشته باشند اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات