۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۷۶۴۰۲۶

حملات بی‌امان حزب‌الله به مقرهای نظامیان اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی

حملات بی‌امان حزب‌الله به مقرهای نظامیان اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی
نیروهای حزب‌الله لبنان در جریان حملات خود به مقرهای نظامیان اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی، 12 بار این مقرها را هدف قرار دادند و خسارات سنگینی به آن‌ها وارد کردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، نیروهای حزب الله لبنان از بعد از ظهر امروز حملات خود را به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی گسترش دادند و مقرهای نظامیان این رژیم را در مناطق مختلفی از شمال فلسطین اشغالی در هم کوبیدند.

 نیروهای حزب الله با انتشار بیانیه‌ای تاکید کردند که در راستای حمایت از مردم غزه و پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان،مقر فرماندهی لشکر شمالی ارتش اسرائیل در پایگاه «عین زیتیم» را هدف حملات موشکی قرار دادند.

حمله بعدی حزب الله به تجهیزات جاسوسی و مقر نظامیان صهیونیست در منطقه «المطله بود» که تاکید کرد با سلاح مناسب هدف قرار گرفته و این حملات با موفقیت انجام شده است.

حزب‌الله همچنین پایگاه «رامیم» را با سلاح موشکی هدف قرار داد.  حمله بعدی نیروهای مقاومت لبنان به مقر «حدب یارون» بوده است.

نیروهای مقاومت لبنان در حملات بعدی خود، مقرهای المالکیه و العباد را هدف قرار دادند. نیروهای حزب الله مقر المالکیه را با حملات توپ‌خانه‌ای هدف قرار داده‌اند در جریان حمله به مقر العباد نیز تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت و منهدم شد.

حزب الله در مجموع از صبح امروز، 12 حمله را به مقرهای نظامیان اسرائیلی انجام داده است. لحظاتی پیش نیز آژیرهای خطر در «زرعیت» واقع در منطقه «الجلیل» به صدا درآمده که به خاطر حملات موشکی حزب الله است.

وحشت صهیونیستها از حملات موشکی حزب الله به «صفد»

روزنامه صهیونیستی «معاریو» اعتراف کرد که نیروهای حزب الله لبنان بعد از ظهر امروز جمعه، با بیش از 20 موشک، «صفد» را هدف قرار دادند.

در پی این حملات، آتش‌سوزیهای گسترده‌ای در این منطقه صورت گرفته است. این فیلم نیز از وحشت صهیونیستها از حملات حزب الله منتشر شده است.

ارسال نظرات