۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۷۶۴۰۹۶
واکنش ابوعبیده به عملیات حزب‌الله:

دشمن از مجازات در امان نخواهد بود

دشمن از مجازات در امان نخواهد بود
سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام اعلام کرد عملیات بامداد امروز حزب‌الله بار دیگر تاکید می‌کند که وضعیت راهبردی رژیم صهیونیستی از زمان طوفان الاقصی دستخوش تغییر شده است و دشمن از مجازات در امان نخواهد بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، «ابوعبیده»، سخنگوی گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد: ما عملیات پاسخ اولیه به ترور فرمانده شهید «فواد شکر» را به برادران‌مان در حزب‌الله تبریک می‌گوییم و از فداکاری‌های سترگ مردم و مقاومت قهرمان لبنان قدردانی می‌کنیم.

ابوعبیده افزود: این عملیات حزب‌الله بار دیگر تاکید می‌کند که وضعیت راهبردی رژیم صهیونیستی از زمان طوفان الاقصی دستخوش تغییر شده است و دشمن از مجازات در امان نخواهد بود و هیچ حد و مرزی در امکان درهم کوبیدن دشمن در هر مکان و از سوی هر جبهه‌ای وجود ندارد.

سخنگوی قسام تصریح کرد: تا زمانی که حملات علیه مردم ما ادامه داشته باشد، همه جبهه‌ها ملتهب و شاهد عملیات فزاینده علیه دشمن خواهیم بود.

حزب‌الله سحرگاه امروز در پاسخ به شهادت «فؤاد شکر» فرمانده ارشد این جنبش مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال و مرکز فلسطین اشغالی را هدف حمله گسترده قرار داد.

در این عملیات حزب‌الله از صدها راکت و پهپادهای انتحاری برای هدف قرار دادن عمق فلسطین اشغالی استفاده کرد.

ارسال نظرات