۰۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۷۶۴۳۳

بررسی شرکت‌های هرمی در ویژه نامه اینترنتی هرم های دسیسه

خبرگزاری رسا ـ ویژه نامه اینترنتی«هرم های دسیسه » ویژه شرکت های هرمی از سوی درگاه فرهنگی و اطلاع رسانی راسخون در فضای مجازی اینترنت منتشر شد.
شرکت هرمي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ویژه نامه اینترنتی «هرم های دسیسه »، ویژه شرکت های هرمی از سوی درگاه فرهنگی و اطلاع رسانی راسخون در فضای مجازی اینترنت منتشر شد.

بر اساس این گزارش، این ویژه نامه در بردارنده مطالبی همچون، دلایل نامشروع بودن شرکت های هرمی، تجارت الکترونیک یا توطئه هرمی، هرم شوم اقتصاد و تجارت جهانی، عاقبت هرمی شدن؛ خودکشی یا ترک تحصیل، هجوم هرمی ها به خوابگاه های دانشجویی، شرکت در هرم هاى دسیسه و کلیاتی درباره هرمی ها است.

در بخشی از این ویژه نامه می خوانیم: «پیش از ما کشورهای دیگر این کار را تجربه کرده و جز ورشکستگی چیزی نصیب آنان نشده است از قرار اطلاع کشور آلبانی یکی از این کشورهاست که برای تاسیس این شرکتها مجوز صادر کرد چیزی نپایید که با شورش مردمی روبرو شد و همگان احساس کردند که اقتصاد کشور در سراشیب نابودی است و دولت کنار رفت و دولت دیگر تشکیل گردید و مجوزها را ابطال کرد. با توجه به آنچه گفته شد هیچ فرد مسلمانی نباید دست به چنین کار آلوده بزند و دنیا و سرای دیگر خود را پایمال سازد.»

همچنین در بخش دیگری از این ویژه نامه می خوانیم: «بر اساس تعریف، قانون، شرکت‌های هرمی را شرکت‌هایی عنوان کرده است، که بنای آنها بر جذب افراد و انسان ها باشد. یعنی پورسانتی بر اساس تعداد افرادی که جذب شده‌اند، می‌پردازند. این مشخصه خاص شرکت‌های هرمی است. این شرکت‌ها به جای فروش کالا به افراد، پولی را از آنها دریافت می کنند و می گویند که برای این که در آینده به یک سودی برسید، کارهایی را باید انجام بدهید که یکی از آن کارها این است که افراد جدیدی را به شرکت اضافه کنید.
اینکه می‌گویند شرکت‌های هرمی خوب و بد وجود دارند فریبی بیش نیست. چون اصلاً نفس تعریف شرکت هرمی، شرکتی است با یک ساختار مشخص، با یک نحوه رفتار معین و یک کارکرد اقتصادی، که این مجموعه فعالیت آن را مجرمانه می‌کند.»

علاقه مندان به مشاهده این ویژه نامه می توانند به درگاه اینترنتی راسخون به نشانی
http://www.rasekhoon.net مراجعه کنند./919/ت302/ع

ارسال نظرات