۰۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۷۶۴۳۹
در پی دستگری ریگی؛

مجمع طلاب و فضلای سیستان و بلوچستان از وزارت اطلاعات قدردانی کرد

خبرگزاری رسا ـ مجمع طلاب و فضلای استان سیستان و بلوچستان در پی دستگیری عبدالمالک ریگی با صدور بیانیه ای از زحمات تمامی نیروهای عمل کننده در این عملیات موفقیت آمیز قدردانی کرد.
بيانيه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه آغاز ولایت امام عصر (عج) و میلاد رسول اکرم (ص) و هفته وحدت و ایامی که به سالگرد فاجعه تروریستی تاسوکی نزدیک می شویم، کام دوستداران و عاشقان ولایت با دستگیری یک عنصر خودفروخته و تروریست که در جهت منافع بیگانگان حرکت می کرد، مایه مسرّت و خوشنودی شد.

ما این توفیق بزرگ نیروهای اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران را به مثابه هدیه ای الهی در آستانه هفته وحدت و نزدیک کردن قلوب اقوام و مذاهب در استان سیستان و بلوچستان و سرتاسر کشور می دانیم و از این رو خداوند را شاکریم و قدردان زحمات تمامی نیروهای عمل کننده در این عملیات موفقیت آمیز هستیم.

از این رو و به میمنت این پیروزی موفقیت آمیز سربازان گمنام امام زمان (عج) در بازداشت سرکرده یک گروهک شرور و تروریستی دراستان سیستان و بلوچستان لازم است نکاتی را به استحضار ملت شریف ایران برسانیم:

1. ضمن تبریک به رهبر معظم انقلاب اسلامی، اقدام غرورانگیز، قاطع و همراه با اقتدار نیروهای اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران را ارج نهاده و از تلاش های همه نیروهای خدوم و به ویژه وزارت اطلاعات تقدیر و تشکر به عمل می آوریم.

2. از آنجا که اقدامات شرور مذکور در راستای تفرقه افکنی میان برادران تشیع و تسنن به عمل آمده است، در آستانه هفته وحدت از همه دلسوزان می خواهیم با توجه به این موفقیت الهی در دستگیری مقتدرانه این جرثومه فساد و تباهی در راستای تعمیق وحدت حرکت کرده و به همبستگی بیشتر اقوام و طوایف و مذاهب در سیستان و بلوچستان مساعدت کنند.

3. لازم است تأکید نماییم با توجه به موفقیت پیش آمده اقدامات قاطعی از سوی مقامات و مسؤولان نظام در راستای از بین بردن بسترها و زمینه هایی که منجر به پیدایش چنین تروریست هایی می شود به عمل آید تا دیگر شاهد بروز و ظهور چنین کوردلانی نباشیم.

4. به حمدالله استان سیستان و بلوچستان از ظرفیت های فراوانی برای عبور از فقر، فساد و محرومیت و حرکت به سمت توسعه متعالی برخوردار است؛ به ویژه تقویت کشاورزی، توسعه شیلات و کشتیرانی، بسط حمل و نقل بین المللی از طریق اتصال شبکه ریلی مرزهای آبی جنوبی در دریای عمان به مرزهای شمالی کشور، تقویت مناسبات و مراودات مرزی و بهره برداری از معادن غنی موجود می تواند در اولویت قرار گیرد تا چهره استان سیستان و بلوچستان را متحول نماید.

5. از همه مردم شریف استان، نخبگان مذهبی و قومی و مسؤولان محترم می خواهیم با درایت، تدبیر، مشارکت و حسن مدیریت در مسیر همدلی و همکاری و همگرایی سیاسی و تقویت امنیت گام بردارند.
مجمع طلاب و فضلای استان سیستان و بلوچستان./940/د102/ف.

ارسال نظرات