۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۷۶۴۵۳۸
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم تقویت جایگاه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر

لزوم تقویت جایگاه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم تقویت جایگاه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کاشان گفت: تلاش فعالان در عرصه امر به معروف و نهی از منکر برای این است که خدا و پیامبراکرم(ص) اطاعت شود.

وی با اشاره به اینکه هر چه بیشتر به سمت ظهور پیش برویم کار برای جبهه حق سخت‌تر می‌شود، افزود:، چون مهلتی را که شیطان از خداوند برای روز معلوم و انحراف انسان‌ها گرفته روبه اتمام است تلاش شیطان برای انحراف انسان‌ها بیشتر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه شیطان بهتر از ما می‌داند چقدر به ظهور نزدیک شده ایم، گفت: هر چقدر به ظهور نزدیکتر می‌شویم نقشه‌های شیطان نیز برای انحراف انسان بیشتر می‌شود.

به گفته وی اینگونه نیست که ما نتوانیم بر شیطان غلبه کنیم، چرا که سنت الهی بر این است که ما حتما بر شیطان حتما پیروز می‌شویم و هرکس به اندازه توان خود باید وارد میدان مبارزه با شیطان شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تاکید کرد: اگر تصور می‌کنید هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید یاد امام(ره) را زنده کنید که با دست خالی در برابر تمام جبهه باطل ایستاد و مبارزه کرد و به پیروز رسید.

وی یاد آور شد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر که از تمام ارکان شهرستان هستند از توان زیادی برخوردار است که باید از این توان خود بیشترین بهره برداری را برای احیای این فریضه واجب داشته باشد.

وی بر تقویت جایگاه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان تاکید کرد و گفت: مصوبات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مانند دیگر مصوبات قانونی لازم الاجرا و دارای پشتوانه است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات