۰۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۷۶۴۶۴

کانون فارغ التحصیلان حوزه علمیه خواهران تنکابن راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا تنکابن، با تأکید بر بهره گیری از توان فارغ التحصیلان حوزوی، از تشکیل کانون فارغ التحصیلان در این حوزه علمیه خبرداد.
حوزه علميه
زهرا هدایتی همت، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا تنکابن، در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، با بیان این که این مدرسه علمیه تاکنون سه دوره فارغ التحصیل داشته است، گفت: کانون فارغ التحصیلان این مدرسه علمیه با هدف بهره گیری از توان طلاب فارغ التحصیل تشکیل شده است.

وی برگزاری دوره‌های مهارت آموزشی، کارگاه های روش تحقیق و نیز کارگاه‌های علمی را از جمله برنامه های در دستور کارکانون فارغ التحصیلان مدرسه علمیه فاطمه الزهرا تنکابن عنوان کرد وگفت: در این کارگاه‌ها از اساتید و مدرسان حوزه علمیه برای تدریس استفاده می شود.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا تنکابن با بیان این که در حال حاضر بیش از 90 طلبه درپنج پایه در این مدرسه علیمه تحصیل می کنند، خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از سی طلبه از این مدرسه علمیه فارغ التحصیل شده اند.

هدایتی با اشاره به این که رسالت طلاب همانند رسالت انبیاء الهی است، گفت: طلاب حوزه های علمیه با بیان مسائل دینی می توانند بیشترین تأثیر را بر افکار سطوح مختلف جامعه داشته باشند.

وی با بیان این که در حال حاضر حدود 60 نفر از مبلغان این حوزه علمیه با مدارس شهرستان تنکابن همکاری دارند، خاطر نشان کرد: این مدرسه علمیه از سال 80 در منطقه شیرود تنکابن تأسیس شده است و تاکنون در بحث تبلیغات دینی بیشترین تأثیرگذاری را در این منطقه داشته است.

مدیرمدرسه علمیه فاطمه الزهرا تنکابن با اشاره به توریستی بودن مناطق غربی استان مازندران، حضور طلاب در این مناطق را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: در طول سال فرهنگ های مختلفی از این مناطق که دروازه ورودی استان هستند وارد مازندران می شود که گسترش مراکز دینی به ویژه حوزه های علمیه می تواند نقش تأثیرگذاری در مقابله با خرده فرهنگ ها داشته باشند./950/پ202/ص



ارسال نظرات