۰۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۷۶۴۶۵
طی نامه ای؛

برادران لک‌زایی از اقدام سربازان گمنام امام زمان تقدیر کردند

خبرگزاری رسا ـ برادران لک‌زایی در نامه‌ای به وزیر اطلاعات از اقدامات شجاعانه سربازان گمنام امام زمان(ع) در دستگیری عبدالمالک ریگی قدردانی کردند.
دستگيري عبدالمالک ريگي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام نجف لک‌زایی، شریف لک‌زایی و رضا لک‌زایی گروگان فاجعه تروریستی تاسوکی در نامه ای به وزیر اطلاعات اقدام مقتدرانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری تروریست شرور، عبدالمالک ریگی را به نمایندگی از خانواده شهدای فاجعه تروریستی تاسوکی به وی و همکارانش تبریک گفتند.


متن کامل این نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای مصلحی (زید عزه الشریف)

وزیر محترم اطلاعات
سلام علیکم

اقدام مقتدرانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری تروریست شرور، عبدالمالک ریگی، همه حق طلبان و به ویژه ملت سرافراز ایران و خانواده های داغدار فجایع تروریستی چند سال اخیر را دلشاد کرد.

انجام این عملیات غرورانگیز و مقتدرانه  را به جناب عالی و همکارانتان تبریک گفته، به نمایندگی از سوی خانواده شهدای فاجعه تروریستی تاسوکی و دیگر فجایع تروریستی چهار سال اخیر استان سیستان و بلوچستان از زحمات شبانه روزی نیروهای خدوم اطلاعاتی و امنیتی و همه کسانی که در این زمینه گام برداشتند تقدیر و تشکر می کنیم، که: من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق.

امید می بریم این اقدامات تا نابودی کامل تروریست ها و ایادی آنان تداوم یابد و استان سیستان و بلوچستان گام های رشد و توسعه متعالی را استوارتر از گذشته بردارد.

با سپاس دوباره و آرزوی توفیقات الهی و سربلندی و عزت ایران اسلامی
دکتر نجف لک زایی
شریف لک زایی
و رضا لک زایی (گروگان فاجعه تروریستی تاسوکی و نویسنده کتاب تاسوکی: خاطرات یک گروگان)./940/د102/ص
ارسال نظرات