۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۶۵۰۵۷
معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی:

بیش از ۴۰۰ طلبه حوزه علمیه، داوطلب آزمون استخدامی دفتر تبلیغات اسلامی هستند

بیش از ۴۰۰ طلبه حوزه علمیه، داوطلب آزمون استخدامی دفتر تبلیغات اسلامی هستند
معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از مشارکت بیش از ۴۰۰ طلبه حوزه علمیه در این آزمون خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا،حجت‌الاسلام علی اصغر ثنائی، معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم امروز چهارشنبه 21شهریورماه در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در این آزمون که با حضور 760 داوطلب برگزیده از میان بیش از 3هزار متقاضی قرار است در روز جمعه 23شهریور در دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم و نمایندگی و شعب دفتر تبلیغات اسلامی در مشهد، اصفهان واهواز برگزار شود، سهم طلاب و فضلای حوزه علمیه بیش از سایر متقاضیان است.

وی افزود: با توجه به گزارش هایی که پیش از این ارائه شده است هدف اصلی دفتر از برگزاری استانداردترین آزمون استخدامی در میان مراکز حوزوی، جذب شایسته ترین‌ها و به نوعی عدالت استخدامی است که در این آزمون با توجه به اینکه 200 نفر در مراکز و شعب اعلام شده دفتر تبلیغات اسلامی آزمون را خواهند داد، مابقی داوطلبان که بخش اعظمی از طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه می باشند در قم به این رقابت علمی خواهند پرداخت.

معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: در این آزمون بیش از 250 داوطلب دارای امتیاز ایثارگری می باشند که از سهمیه استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به طراحی و ابداع بهترین شیوه آزمون استخدامی، جذب و گزینش گفت: ما برای جذب و استخدام بهترین ها آزمون استخدامی را سه مرحله ای طراحی کرده ایم. کارگروه برگزاری آزمون دفتر تبلیغات اسلامی با برگزاری آزمون کتبی، تست هوش و شخصیت و کانون توسعه شایستگی به دنبال گزینش شایسته ترین افراد هستیم.

حجت‌الاسلام ثنائی اظهارکرد: با تقسیم وظایف در کارگروه مربوطه، چندین اقدام اساسی صورت گرفت که بررسی و تجمیع نیازها از نمایندگی ها، شعب ، بخش ها و واحدهای مختلف دفترتبلیغات جمع آوری و انجام شد، سپس فرایند طراحی سوالات را داشته ایم به طوریکه با بررسی آزمون های استخدامی ادوار مختلف و سازمان سنجش در مقطع کارشناسی، بیش از 25هزار سوال را مورد بررسی قرار داده ایم تا به نوعی در بخش آزمون کتبی استانداردترین آزمون استخدامی کشور را برگزارکنیم.

وی با اشاره به ثبت نام اولیه بیش از 3هزار داوطلب گفت: پس از فراخوان بیش از سه هزار متقاقضی مشخصات خود را به ثبت رساندند که در بررسی اولیه و شرایط عمومی دو هزارنفر موفق به تکمیل ثبت نام شدند و پس از احراز شرایط عمومی نظیر شرط سنی و نظام وظیفه، این عدد به 760 نفر رسید که امید است در رقابتی برابر، سه برابر ظرفیت در مرحله اول دعوت شوند.

معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: از تعداد نفرات رسیده به مرحله آزمون 560 نفر در قم و 200 نفر در شعب و نمایندگی اصفهان، مشهد و اهواز آزمون خواهند داد و از این تعداد 400 نفر با تحصیلات حوزوی، 360 نفر با تحصیلات دانشگاهی می باشند که از این تعداد 141 نفر به صورت مشترک دارای تحصیلات حوزوی و دانشگاهی هستند.

یادآور می شود، زمان برگزاری آزمون ساعت هشت صبح روز جمعه 23 شهریورماه همزمان با سایر شعب و نمایندگی ها در دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات