۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۷۶۵۳۱۳
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

آحاد مردم ایران اسلامی پاسدار خون شهدا هستند

آحاد مردم ایران اسلامی پاسدار خون شهدا هستند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه آحاد مردم ایران اسلامی پاسدار خون شهدا هستند، گفت: مردم ما با هر تفکر و سلیقه ای، خانواده های عزتمندی که فرزندان عزیزشان در راه اسلام، قرآن و وطن فدا شده است، چشم و چراغ خود می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل در دیدار و گفت‌وگوی صمیمی با جمعی از خانواده شهدا با بیان اینکه جوانان امروز جامعه ما شور شعارهای انقلاب را با شعور علمی و بلند اندیشی خود به منصه ظهور رسانده اند، خاطرنشان کرد: راه سرخ شهیدان با تلاش های علمی و جهادی جوانان دانشمند امروزی پاسداری می شود.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه صیانت از راه شهدا به معنای تکریم خون شهدا و خانواده های عزیز آنها است، ادامه داد: جوانان کشور ما انقلابی بودن و انقلابی ماندن را در توسعه همه جانبه این مرز و بوم و داشتن امید به آینده روشن می دانند؛ راهبردی که انقلاب ما بر پایه های آن استوار و خون شهدا ضامن آن است.

وی با اشاره به منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در رابطه با جوانان کشور بیان کرد: معظم له آینده روشن را متعلق به جوانان می دانند و با شناخت کامل از نسل امروز، عمل به راهبردهای انقلاب از سوی جوانان امروز را بهتر از نسل های قبل ارزیابی میکنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه عمل به راهبردهای انقلاب و نظام اسلامی مصداق بارز پاسداری از خون شهدا است، تاکید کرد: حرکت در مسیر منویات رهبری و رسیدن به شاخص های توسعه در همه بخش های اقتصادی ، فرهنگی و نیازهای جامعه عمل به آرمان شهدا است ، موضوع بسیاری مهمی که دغدغه اصلی خانواده شهدا است که به فضل الهی گام های جوانان ما در این مسیر استوار است.

در این دیدار صمیمی تعدادی از پدران و برادران شهدا به بیان نکته نظرات خود پیرامن مسائل جاری استان پرداختند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات