۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۷۴۵۹۱۹
فرمانده سپاه کاشان:

۲۹۰ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در شهرستان کاشان اجرا می‌شود

۲۹۰ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در شهرستان کاشان اجرا می‌شود
اصفهان- فرمانده سپاه شهرستان کاشان از اجرای ۲۹۰ عنوان برنامه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، خدماتی، فضای مجازی و تعالی خانواده همزمان با هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری به مناسب هفته بسیج با تبریک این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: برنامه هفته بسیج در شهرستان کاشان از ۲۵ آبان تا ۱۰ آذر ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هفته بسیج امسال با شعار محوری «بسیج امید ملت» آغاز می‌شود، افزود: تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، دیدار با امام جمعه نماینده، ولی فقیه در کاشان، صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح، عطرافشانی گلزار شهیدان شهرستان کاشان، سخنرانی پیش خطبه‌های نماز‌های جمعه هشت گانه شهرستان کاشان و برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های علمی و جشنواره‌های علمی از جمله برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان کاشان است.

فرمانده سپاه کاشان برنامه‌های جهاد تبیین با موضوعات انتخابات و نشست‌های پرسش و پاسخ روشنگری در محلات، برگزاری المپیاد ورزشی شهرستان در ۴ رشته ورزشی و المپیاد استانی در ۳ رشته ورزشی به میزبانی دانشگده فنی شهید رجائی، رویداد‌های هنری و رسانه ای، گردهمایی مختلف دانش آموزی را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

وی برگزاری همایش شکوه اقتدار بسیج، برگزاری ۱۷ یادواره شهید، همایش زینت پدر خانواده‌های شهدای مدافع حرم، حضور سه نفر از بسیجیان نمونه شهرستان کاشان در سخنرانی رهبر معظم انقلاب در دیدار با بسیجان کشور، اعزام ۱۰ دستگاه اتوبوس راهیان نور دانش آموزی خواهر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، یادوار شهدای بخش قمصر با حضور سردار غیب پور، محفل انس با قرآن نیروی زمینی ارتش، مسابقات قرآنی نیروی زمینی ارتش در آستان علی باقر (ع) و مسابقات قرآنی بسیج شهرستان را از برنامه‌های تدارک دیده شده هفته بسیج در شهرستان کاشان اعلام کرد.

سرهنگ اکبری از برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه همزمان با سراسر کشور در ساعت ۱۵ روز شنبه ۲۷ آبان به عنوان یکی از برنامه‌های محوری هفته بسیج نام برد و افزود: علاوه بر این خدمات رسانی با اجرای پاتوق‌های خدمت با انجام ۱۲ نوع خدمت در ۱۷۰ پایگاه بسیج شهرستان کاشان به عنوان محوری‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان کاشان نام برد.

وی برگزاری هفته بسیج در ایام ولادت حضرت زینب را هفته بسیج زینبی و فاطمی دانست و اظهار داشت: در حال حاضر ۱۲۰ هزار بسیجی در شهرستان کاشان در عرصه‌های مختلف و از اقشار مختلف جامعه فعالیت دارند.

فرمانده سپاه کاشان تعداد رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان کاشان را ۲۲ هزار رزمنده اعلام کرد و با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۷ هزار نفر بسیجی بودند، یادآور شد: از ۱۸۰۰ شهید شهرستان کاشان ۸۹۰ شهید بسیجی بودند هستند.

سرهنگ اکبری همچنین بسیج را از مردم، با مردم و برای مردم دانست و افزود: از ۲۲ قشر فعال بسیج ۲۱ قشر در شهرستان کاشان فعال هستند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات