۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸
کد خبر: ۷۴۴۸۰۷
فرمانده سپاه کاشان:

ترویج فرهنگ و سیره شهدا سرلوحه کار مدیران و مسئولان باشد

ترویج فرهنگ و سیره شهدا سرلوحه کار مدیران و مسئولان باشد
اصفهان – سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ و سیره شهدا باید سرلوحه رفتار و عملکرد مدیران و مسئولان باشد، گفت: کنگره شهدا فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری در آئین رونمایی از پوستر روز حماسه و ایثار کاشان گفت: ترویج فرهنگ شهدا و سیره شهدا باید سرلوحه رفتار و عملکرد مدیران و مسئولان باشد.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیریت شهری در راستای حفظ و نگهداری و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: برای اجر نهادن به ایثار و شهادت و فداکاری‌های شهدای گرانقدر باید تمام تلاش و کوشش خود را بکار بگیریم.

فرمانده سپاه کاشان در ادامه فعالیت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و همچنین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری را در این حوزه به ویژه در برپایی نمایشگاه «تا قله افتخار» در هفته دفاع مقدس بسیار تاثیرگذار دانست و از سازمان فرهنگی برای اجرای رویداد‌های دانش آموزی در حوزه ایثار و شهادت تقدیر و تجلیل کرد.

سرهنگ اکبری به لزوم جلوگیری از موازی کاری با هدف اثر بخشی و ارتقاء هرچه بیشتر برنامه‌های کنگره ملّی سرداران و هزار و ۸٠٠ شهید کاشان تأکید کرد و گفت: این کنگره که فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار است نیاز به حمایت و نگاه ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری دارد.

در ادامه کیومرث محمد پورشهردار کاشان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های مدیریت شهری دانست و از آمادگی و حمایت مدیریت شهری در برگزاری کنگره ملّی سرداران و هزار و ۸٠٠ شهید کاشان خبر داد.

وی با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز کشور به برکت رشادت‌های شهدا و ایثارگران است، گفت: با توجه به رویکرد شهرداری کاشان وظیفه خود می‌دانم به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تقویت ارزش‌ها و باور‌های دینی در برنامه‌های این حوزه با دستگاه‌های اجرایی همکاری و تعامل داشته باشم.

رئیس کمیته نماد‌ها و یادمان‌های شهری و تبلیغات محیطی کنگره ملی شهدای کاشان با بیان اینکه طی دو ماه گذشته شهرداری با ناحیه مقاومت بسیج همکاری خوبی داشته است، افزود: در رابطه با برگزاری این کنگره تصمیمات ارزند‌ه‌ای در راستای تعهدات شهرداری به منظور توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اتخاذ شده است.

شایان ذکر است ۱۲ آبان، روز تشییع ۹۶ شهید تفحص شده کاشانی در سال ۷۳ است که به نام روز حماسه و ایثار مردم کاشان نامگذاری شده است.

لازم به ذکر است، با نزدیک شدن به ۱۲ آبان ماه، سالروز حماسه ایثار و شهادت کاشان، پوستر یادبود این روز همزمان با نشست هم‌اندیشی کمیته نماد‌ها و یادمان‌های شهری و تبلیغات محیطی کنگره ملّی سرداران و هزار و ۸٠٠ شهید کاشان با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در محل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان رونمایی شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات