۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۷۶۵۴۱۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آران و بیدگل خبر داد؛

اجرای ۱۴۰ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در آران و بیدگل

اجرای ۱۴۰ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در آران و بیدگل
اصفهان - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آران و بیدگل از اجرای یکصد و چهل عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و افزود: این برنامه‌ها درحوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و نشست‌های بصیرتی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ ابوالفضل حسین دوست سه‌شنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبراکرم(ص) ودفاع مقدس به برخی از برکات و دستاورد‌های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مرور وصیت نامه شهدا، امام راحل و برگزاری یادواره‌ها ما را با ابعاد بیشتری از آن همه ایثار و از خود گذشتگی آشنا خواهد کرد.

وی افزود: اعجاز دفاع مقدس تنها در هشت سال جنگ تحمیلی نبود بلکه برکات آن هنوز هم در جامعه جاری و ساری است و بسیج سازندگی یکی از این این برکات و دستاورد‌ها است.

به گفته وی امام خمینی(ره) با درایت عقلانی و آینده نگری خود انقلاب فرهنگی و اعتقادی را تشکیل داد و مردم را به پای کار انقلاب آورد.

سرهنگ حسین دوست در ادامه از اجرای یکصد و چهل عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان آران و بیدگل خبرداد و افزود: این برنامه‌ها درحوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و نشست‌های بصیرتی اجرا می‌شود.

وی عطرافشانی گلزار شهدا، یادواره شهدا، رژه خودرویی نیرو‌های مسلح و رزمایش الی بیت المقدس ازجمله مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان آران و بیدگل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آران و بیدگل دیدار با امام جمعه آران و بیدگل، اکران فیلم سینمایی قلب رقه در حسینیه سید الشهدا، برگزاری جشن هفته وحدت و مسابقه هفته کتاب دفاع مقدس، اجتماع شورا‌های پایگاه‌های بسیج در مصلی نماز جمعه و اجرای سرود پاتوقی در میادین‌های شهر را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان آران و بیدگل برشمرد.

لازم به ذکر است، ۳۱ شهریور تا ۶ مهر همزمان با سالروز آغاز هشت سال جنگ تحمیلی توسط رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات