۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۶۵۶۱۳
مدیر مدارس صدرای ولایت استان اصفهان:

تحصیل بیش از یکهزار دانش آموز در مدارس صدرای ولایت استان اصفهان

تحصیل بیش از یکهزار دانش آموز در مدارس صدرای ولایت استان اصفهان
اصفهان – سلطانی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۴ مدرسه صدرای ولایت در استان اصفهان فعالیت دارند گفت: در حال حاضر یکهزار و ۳۸ دانش آموز در مدارس صدرای ولایت استان اصفهان و دبیرستان‌های علوم معارف صدرا مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، هاجر سلطانی صبح امروز در حاشیه آیین آغاز سال تحصیلی دبیرستان صدرای ولایت در کاشان در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: در حال حاضر ۱۴ مدرسه صدرای ولایت در استان اصفهان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه این مدارس از حدود ۱۲ سال قبل فعالیت خود را آغاز کردند، افزود: در حال حاضر یکهزار و ۳۸ دانش آموز در مدارس صدرای ولایت استان اصفهان و دبیرستان‌های علوم معارف صدرا مشغول به تحصیل هستند.

به گفته وی در حال حاضر مدارس صدرای ولایت در برخی شهرستان‌های استان اصفهان فعال و در برخی شهرستان‌های استان هنوز احداث و فعال نشده است.

مدیر مدارس صدرای ولایت استان اصفهان گفت: دانش آموزان صدرای ولایت علاوه بر دروس علوم معارف اسلامی، می‌خواهیم نسبت به محیط پیرامون خود نیز احساس مسؤولیت داشته باشند و در مسجد و مدرسه و محله نقش آفرینی کنند.

سلطانی از اعتماد خانواده‌ها به مدارس صدرای ولایت به عنوان مهمترین ویژکی و بزرگترین سرمایه مدارس صدرای ولایت نام برد و اظهار داشت: خانواده‌ها به ویژه برای دختران خود به دنبال مدارسی هستند که فرزندان آنها با آسودگی خاطر بیشتربه تحصیل خود ادامه دهند.

به گفته وی مدارس صدرای ولایت بیشترین ورودی‌های دانشگاه فرهنگیان را به خودش اختصاص داده است تا بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه فرهنگیان بار دیگر به چرخه آمورش و پرورش برگردند.

مدیر مدارس صدرای ولایت استان اصفهان درادامه با اشاره به اینکه مدرسه صدرای ولایت در کاشان حدود ۱۰ سال است فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: تعداد حافظان کل قرآن و چند جزء به مدارس صدرای ولایت چشمگیر است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات