۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۷۶۵۷۴۳
مدیر حرم حضرت معصومه عنوان کرد؛

لزوم آماده سازی و گسترش فضای خدمت رسانی شهر قم در ایام شادی و عزای اهل بیت

لزوم آماده سازی و گسترش فضای خدمت رسانی شهر قم در ایام شادی و عزای اهل بیت
مدیر حرم حضرت معصومه(س) گفت: باید فضای شهر قم در ایام شادی و عزا به انواع خدمت رسانی ها آماده شده و خدمات متنوعی برای زائران در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوز و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام صفر فلاحی مدیر حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در نشست خبری ویژه برنامه های سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به قم و ایام معصومیه در سالن کنفرانس پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد، ایجاد وحدت و کمک و پشتیبانی از اسلام را یکی از برکات هجرت حضرت معصومه سلام الله علیها به قم عنوان و بیان داشت: امروز حضرت معصومه سلام الله علیها در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، یک الگوست.

وی افزود: در سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به قم کاروان نمادین که برنامه بانشاط فرهنگی ویژه برای خانواده ها می باشد را خواهیم داشت که روز جمعه قبل از ظهر از مسجد حضرت زهرا در امامزاده ابراهیم آغاز و تا حرم مطهر ادامه خواهد داشت.

مدیر حرم حضرت معصومه(س) بیان داشت: فعالیت های فرهنگی مختلفی در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها اجرا شده و خادمان حرم مطهر خدمات مختلف و متنوعی را برای زائران در ایام معصومیه ارائه خواهند کرد.

وی افزود: مواکبی که برای خدمت رسانی برای زائران حضرت معصومه سلام الله علیها برپا می شوند مختلف و متنوع بوده و برخی از مواکب از شهرها و کشورهای دیگر است که ۱۵ تعداد موکب در این راستا خدمت رسانی خواهند کرد. باید فضای شهر قم در ایام شادی و عزا به انواع خدمت رسانی ها آماده شده و خدمات متنوعی برای زائران در نظر گرفته شود که ما به نوبه خود از همه ارگان هایی که در این راستا گام برداشته وخدمت رسانی می کنند، تشکر می کنیم.

ارسال نظرات