۰۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۶۵۸۵
نماینده اهل سنت چابهار در مجلس:

حذف شرور ها باعث تعمیق وحدت میان شیعه و سنی است

خبر گزاری رسا ـ نماینده مردم چابهار و کنارک در مجلس گفت: با توجه به تنوع قومیتی و مذهبی در سیستان و بلوچستان، این وحدت شیعه و سنی است که موجب شکست اربابان عبد المالک ریگی شده است.
مجلس شوراي اسلامي
یعقوب جدگال نماینده اهل سنت مردم چابهار، کنارک و نیک شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد نبی اکرم (ص) اظهار داشت: اکنون با گذشت سی سال از پیروزی انقلاب اسلامی اهل سنت و شیعیان ایرانی بیشتر بر این نکته توجه دارند که وحدت رمز پیروزی در برابر استکبار است .

وی افزود: چه در ایران و چه در جهان اگر بخواهیم سیستم سالمی داشته باشیم بایستی بدنبال وحدت باشیم و از این رو است که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در پیام تاریخی خود هفته وحدت را برای مسلمانان جهان قرار دادند تا شیعیان و اهل سنت با یکدیگر بر سر اشتراکات فراوان خود متحد شوند.

جدگال همچنین با اشاره به دستگیری شرور شرق ایران توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: استکبار سالها است که در منطقه سیستان و بلوچستان به دنبال خدشه وارد کردن به وحدت است ولی قطعا" حذف این شرور باعث تعمیق وحدت میان شیعه و سنی خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به تنوع قومیتی و مذهبی در سیستان و بلوچستان، این وحدت شیعه و سنی است که موجب شکست اربابان عبد المالک ریگی شده است.

این نماینده مجلس یادآور شد: شرارتهای شرور شرق ایران نه تنها نتوانست بر وحدت خدشه وارد کند بلکه با گذشت زمان و دامنه جنایات او برای مردم آگاه استان این مسئله روشن شد که او مزدور استکبار است. /955/ت302/ج

ارسال نظرات