۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۷۶۶۰۸۸

انتقاد امام جمعه کاشان از سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی

انتقاد امام جمعه کاشان از سکوت  مدعیان حقوق بشر در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی دنیای امروز را دنیای نفاق دانست و به برخورد‌های دوگانه سازمان حقوق بشر اشاره کرد و گفت: شورای امنیت و مدعیان حقوق بشر امروز در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان سکوت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شنبه شب در اجتماع بزرگ مردم شهرستان کاشان که در میدان جهاد این شهرستان برگزار شد، با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، گفت: جبهه مقاومت و جبهه اسلام پیروز است و این وعده الهی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه سید حسن نصرالله از سوی رهبر معظم انقلاب، نماینده مقاومت در منطقه فلسطین، سوریه و لبنان بود، یادآور شد: زمانی که سید هادی فرزند سید حسن نصر الله در سال ۱۹۹۷ در مبارزه مستقیم با اسرائیل به شهادت رسید و اسرائیلی‌ها تصویر صورت خون آلود او را در رسانه‌ها منتشر کردند، لبنانی‌ها متوجه شدند فرزند سید حسن نصرالله، رهبر مقاومت در خط مقدم حضور دارد و این برای شیعه افتخار است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) نیز زمانی که مبازرات خود را آغاز کرد بعد از اینکه تبعید شد فرزند او به شهادت رسید، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز ۶ بار دستگیر و زندانی و شکنجه شد و بعد از پیروزی انقلاب فرزند ایشان طی ۸ سال دفاع مقدس با نام مستعار در خط مقدم جبهه حضور داشت و این از افتخارات شیعه است. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی دنیای امروز را دنیای نفاق دانست و به برخورد‌های دوگانه سازمان حقوق بشر اشاره کرد و اظهار داشت: شورای امنیت و مدعیان حقوق بشر امروز در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان سکوت کرده اند.

وی به سخنرانی اخیر نتانیاهو در سازمان ملل و ترک محل سخنرانی از سوی سران کشور‌ها به نشانه اعتراض به سخنرانی نتانیاهو را بی سابقه دانست و گفت: خبرگزاری‌ها در خبر‌های خود اعلام کردند جمعیت قابل توجهی از محل سخنرانی نتانیاهو خارج شدند که این امر نشانه مقاومت ملت ایران و لبنان و یمن و عراق است.

امام جمعه کاشان افزود: هرچند یک رهبر عالی جبهه مقاومت که زندگی او سراسر مبارزه و مقاومت است را از دست دادیم، اما در تمام سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه امداد‌های غیبی شامل حال انقلاب و اسلام بوده است و حوادث سنگین‌تر از چهارده خرداد و رحلت امام خمینی(ره) را پشت سرگذاشته است و با هدایت امام زمان(عج) مجلس خبرگان برجسته‌ترین شاگرد مکتب امام(ره) را انتخاب کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات