۰۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۷۶۶۱۰
همزمان با هفته وحدت؛

جشن میلاد پیامبر اسلام و امام جعفر صادق در حوزه علمیه زاهدان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته وحدت جشن میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق(ع)، دوازدهم اسفندماه جاری در حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان برگزار می شود .
هفته وحدت
حجت الاسلام عباس دانشی، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، با تشریح ویژه برنامه های هفته وحدت در این استان، اظهار داشت: جشن های هفته وحدت از روز گذشته به صورت باشکوهی در سراسر شهرستان های استان آغاز شده است.

وی، با تأکید بر اهمیت و ضرورت بیشتر وحدت و اتحاد بین اقوام و مذهب، گفت: با توجه به دستگیری شرور عبدالمالک ریگی، امسال هفته وحدت در استان سیستان و بلوچستان با حال و هوای خاصی برگزار می شود .

حجت الاسلام دانشی، اعلام کرد: شروع ویژه برنامه های این هفته با برگزاری همایش اتحاد و همدلی بود که امروز در مسجد فاطمه الزهرا(س) ایرانشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان انجام شد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، بیان داشت: همچنین جشن میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) روز چهارشنبه دوازدهم اسفندماه جاری از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، در حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) زاهدان برگزار می شود.

وی، در ادامه عنوان کرد: برگزاری گردهمایی ائمه جمعه و جماعت، مدیران و مسؤولان شهرستانهای ایرانشهر، سرباز و دلگان، همایش تجلیل از نخبگان، فعالان و دانش آموختگان قرآن کریم استان با حضور مشاور قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در زاهدان، نواختن زنگ وحدت و برپایی آیین همدلی و اتحاد در مسجد رحمانی اهل سنت زاهدان از برنامه هایی است که در روزهای هشتم و نهم اسفند ماه جاری توسط ستاد هفته وحدت در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس دانشی، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه در سراسر مصلاهای سیستان و بلوچستان، برگزاری همایش قرآن، بصیرت و وحدت با حضور قاری برجسته جهان اسلام در مسجد آزادگان شهرستان زاهدان و جشن فرهنگ و هنر را از دیگر برنامه های هفته وحدت در استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: اجرای برنامه زنده موسیقی و مولودی در محل دائمی نمایشگاههای زاهدان و جشن وحدت در روزهای یازدهم و دوازدهم اسفندماه جاری که از ساعت 19 در میدان شهدای زاهدان برگزار می شود، راز دیگر برنامه هایی است که به مناسبت هفته وحدت در استان سیستان و بلوچستان اجرا می شود./940/پ202/ص
ارسال نظرات