۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۷۶۶۱۶۵
آیت الله حسینی بوشهری در گفت‌وگو با رسا:

حوزه های علمیه از دیرباز در کنار مظلومان و علیه ظالمان بوده است

حوزه های علمیه از دیرباز در کنار مظلومان و علیه ظالمان بوده است
رئیس جامعه مدرسین با اشاره به اعلام همبستگی حوزه های علمیه با مردم لبنان و محور مقاومت به سابقه دیرینه علمای دین در مبارزه با ظالمان اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی علیه مردم لبنان و فلسطین جنایت می کند و ما در کنار مردم مظلوم علیه جنایتکاران هستیم.

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه و تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله گفت: حوزه های علمیه از دیرباز در کنار حق و علیه باطل و ظالم بوده اند که ریشه در آموزه های دینی ما دارد.

وی در ادامه با اشاره به مبارزات پیش از انقلاب، بیان داشت: در داخل کشور در زمان حکومت طاغوت ظلم و ستم علیه مردم وجود داشت که امام پرچم مبارزه را در دست گرفت و مردم در کنار امام و روحانیت به مبارزه پرداختند که سرانجام پس از 16 سال با تکیه بر وعده الهی پیروز شدیم.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، کرانه باختری، مردم لبنان و سران مقاومت اشاره کرد و افزود: تردیدی در تحقق وعده های الهی نداریم و حوزویان درس و بحث خود را تعطیل کرده تا به محور مقاومت اعلام وفاداری کنند.

آیت الله حسینی بوشهری در پایان خاطرنشان کرد: روحانیت به میدان مبارزه رفته و شهیدانی را تقدیم انقلاب کرده است و این روحانیت در دفاع از حق در میدان مبارزه خواهند بود.

 

ارسال نظرات