۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۷۶۶۱۷۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

رژیم صهیونیستی با شهادت سید حسن نصرالله نابودی خود را نزدیک تر کرد

رژیم صهیونیستی با شهادت سید حسن نصرالله نابودی خود را نزدیک تر کرد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: تاریخ جبهه مقاومت به خصوص حزب الله لبنان ثابت کرده که با این اقدامات هیچ گونه عقب نشینی نخواهند کرد بلکه مقاوم تر و جنگنده تر علیه رژیم غاصب خواهند جنگید .

حجت‌الاسلام حسین ملک مکان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، ضمن محکومیت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان گفت: شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله ضایعه بزرگ و درناکی است.

وی ادامه داد: اینکه چرا رژیم صهونیستی دست به چنین اقدامی زد دو دلیل عمده وجود دارد اول اینکه در این یک سال گذشته این رژیم دست به هر جنایتی که زد سازمان های بین المللی و غربی ها نه تنها محکوم نکردند و بلکه حمایت هم کردند و او به تسلیحات دادند و چراغ سبز نشان دادند و همین باعث جرات این رژیم خبیث شد و دست به این جنایت زد.

حجت‌الاسلام ملک مکان اظهار داشت: کشور های مختلف جهان مخصوصا کشور های اسلامی اگر متحد می شدند و در مقابل جنایات اسرائیل سکوت نمی کردند قطعا جرات پیدا نمی کرد این اقدام را انجام بدهد.

وی به دلیل دوم جنایت رژیم اسرائیل اشاره و ابراز کرد: این باند جنایتکار تصور می کند با به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت اسلامی و در راس آن ها سید حسن نصرالله مقاومت عقب نشینی می کند فکر می کند با برداشتن این چنین افرادی از سر راه خودش جبهه مقاومت مبارزه را کنار می گذارد اما تحلیل آن ها غلط است.

وی ادامه داد: تاریخ جبهه مقاومت به خصوص حزب الله لبنان ثابت کرده که با این اقدامات هیچ گونه عقب نشینی نخواهند کرد بلکه مقاوم تر و جنگنده تر علیه رژیم غاصب خواهند جنگید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تاکید کرد: مقاومت اسلامی تا نابودی صهیونیست از نبرد دست نمی کشد و شهادت نصرالله اتحاد بیشتری بین جبهه مقاومت ایجاد خواهد کرد به یاری خداوند نابودی اسرائیل هم نزدیک تر خواهد بود.

ارسال نظرات