۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۷۶۶۲۳۱

پیام تسلیت رئیس پژوهشکده بین المللی عروه الوثقی درپی شهادت سیدحسن نصرالله

پیام تسلیت رئیس پژوهشکده بین المللی عروه الوثقی درپی شهادت سیدحسن نصرالله
حجت الاسلام محمد حسین مختاری با صدور پیامی شهادت سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فَلْيُقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ الَّذِينَ يَشْرُونَ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا بِالْآخِرَةِ  وَمَن يُقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَيُقْتَلْ أَوْ يَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِيهِ أَجْرًا عَظِيمًا.

ماشین کشتار و ترور رژیم منحوس صهیونیستی بار دیگر دست به جنایتی دیگر زد و این بار هولناک تر از گذشته، سید و رهبر شجاع مقاومت، اسطوره استادگی، سید حسن نصر الله را ناجوانمردانه به شهادت رساند. رژیم غاصب صهیونیستی که بیش از یک سال است علی رغم به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی دفاع غزه، در باتلاق جنگ گرفتار شده، از سر استیصال دست به ترور رهبران مقاومت و فرماندهان حزب الله و در رأس آنها سید حسن نصرالله زده است.

این شهید والا مقام از تربیت‌شدگان مکتب امام خمینی (ره) بود که عمر بابرکت خویش را در راه مبارزه و جهاد در مقابل جبهه شیاطین و دشمنان تعالیم نورانی و الهی قرآن کریم و سیره و سنت حضرت رسول الله (ص) و اهل بیت (ع) و در حمایت و دفاع از مظلومان در لبنان و فلسطین در برابر استکبار جهانی و شجره خبیثه صهیونیسم صرف کرد و در پایان این راه نورانی، به دست شقی‌ترین دشمنان انسانیت به خیل شهدای پرافتخار دفاع از آرمان مقدس آزادی فلسطین و قدس عزیز پیوست.

بدون شک مسئولیت این جنایت فراموش نشدنی، متوجه سران رژیم صهیونیستی، همه حامیان منطقه ای و بین المللی این رژیم است. شکی نیست که این قبیل جنایت ها با چراغ سبز قدرت های غربی و به طور خاص آمریکا صورت می پذیرد.

پژوهشکده بین المللی عروه الوثقی ضمن محکومیت شدید این جنایت، این ثلمه جبران ناپذیر را به محضر ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری، امت اسلامی، آحاد رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، خانواده معظم شهدای این جنایت و علاقمندان و ارادتمندان وی تبریک و تسلیت می‌گوید.

محمد حسین مختاری

رئیس پژوهشکده بین المللی عروه الوثقی

ارسال نظرات