۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۷۶۶۵۳۵
حجت الاسلام طاهری:

مواضع دولت در مقابل عملیات وعده صادق ۲ قاطع و شجاعانه بود

مواضع دولت در مقابل عملیات وعده صادق ۲ قاطع و شجاعانه بود
دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: عملیات موشکی اخیر که در راستای انتقام از شرارت های رژیم خبیث اسرائیل صورت گرفت موجب غرور و شادمانی مسلمانان جهان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام سید محی الدین طاهری در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی آموزش پرورش فارس برگزار شد، با اشاره به شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله گفت: شهادت سید مقاومت ضایعه بزرگی بود و امت اسلام را عزادار کرد اما رژیم غاصب باید بداند که ترور رهبران مقاومت در حرکت رو به جلوی مقاومت اسلامی خللی ایجاد نمی کند و مسیر حزب الله محکم ادامه دارد.

وی با اشاره عملیات موشکی هوافضای سپاه در پاسخ به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: عملیات وعده صادق 2 اقتدار نیروهای مسلح ایران به خصوص سپاه پاسداران را به نمایش گذاشت و شاهد بودیم که چگونه موشک های ما سرزمین های اشغالی را زیر و رو کرد.

مسئول مدرسه علمیه محمودیه شیراز افزود: این عملیات موشکی که در راستای انتقام از شرارت های رژیم خبیث اسرائیل صورت گرفت موجب غرور و شادمانی مسلمانان جهان شد.

وی تاکید کرد: البته باید بدانند که اگر بخواهند تهدیدات خود را عملی کنند و اشتباهی از آنان سر بزند پاسخ محکم ما منجر به نابودی این رژیم غاصب خواهد بود. 

دبیر جامعه روحانیت شیراز یادآور شد: در اینجا لازم است که از مواضع قاطع و شجاعانه رئیس جمهور و دولت ایشان نسبت به عملیات وعده صادق 2 تشکر کنیم.

ارسال نظرات