۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۷۶۶۶۳۹

بیانیه مرکز خدمات حوزه در پی اقامه نماز جمعه تاریخی رهبر معظم انقلاب

بیانیه مرکز خدمات حوزه در پی اقامه نماز جمعه تاریخی رهبر معظم انقلاب
مرکز خدمات حوزه های علمیه در پی اقامه نماز جمعه تاریخی رهبر معظم انقلاب و شرکت باشکوه مردم در این مراسم بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مرکز خدمات حوزه های علمیه در پی اقامه نماز جمعه تاریخی رهبر معظم انقلاب و شرکت باشکوه مردم در این مراسم بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه روابط عمومی مرکز خدمات حوزه های علمیه به این شرح است:

در نمازجمعه تهران، جهان شاهد ایراد خطبه هایی از رهبر شجاع و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای "مدظله العالی " بود که فریاد حق طلبانه مشروعیت شرعی و مقبولیت عقلی و قانونی ووجاهت بین المللی مبارزه مسلمانان غزه، لبنان و فلسطین برسر تمامی دژخیمان جهانخوار وطفل نامشروع آنها یعنی اسرائیل غاصب و سفاک وقاتل، سرداده شد. 

آنان نپندارند که با شهادت سید مقاومت، حتی به پیروزی نزدیک شده اند. به راستی اگر منصفانه به تاریخ جهان اسلام و پایمردی مسلمین در طول تاریخ برعلیه ظالمان، نگاهی گذرا بیندازند، به خوبی درخواهند یافت که ملتی که شهادت در راه خدا و آرمانهای اسلامی را مرگ نپنداشته و وظیفه می داند، با این تحرکات سبعانه و ددمنشانه ازپای نخواهد ایستاد وعزم خود را برای نابودی دشمن جزم تر خواهد نمود. 

خداوند متعال را شاکریم که دشمنان احمق ما را مایه اتحاد ملت های مسلمان قرار داده و خون تازه ای را به رگهای آنان تزریق نموده است. 

مرکز خدمات حوزه های علمیه به پشتوانه طلاب جوان و روحانیون همیشه در صحنه، با جهان اسلام وملت ها و دولت های مسلمان، درمسیر ادامه راه مبارزه با اسرائیل و صهیونیزم جهانی، تجدید بیعت نموده و به ندای رهبر و ولی امر مسلمین جهان لبیک می گوید.

ارسال نظرات