۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۷۶۶۶۵۱

برگزاری مجلس یادبود و گرامیداشت سید مقاومت

برگزاری مجلس یادبود و گرامیداشت سید مقاومت
مجلس پاسداشت شهدای بزرگ جهاد و مقاومت بویژه دبیرکل شهید حزب الله لبنان با حضور علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از سوی آیت الله کعبی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجلس نورانی پاسداشت شهدای بزرگ جهاد و مقاومت به منظور بزرگداشت شهدای مظلوم راه آزادی قدس در غزه و لبنان بویژه تجلیل از مقام شامخ عالم جلیل القدر، پرچمدار شهدای مقاومت، مجاهد کبیر و رهبر حزب الله لبنان سید شهید حجت الاسلام والمسلمين سيد حسن نصر الله روز شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مدرسه امام حسین علیه السلام برگزار شد.

در این مراسم که از سوی آیت عباس الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، آیت الله مقتدایی، حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال، حجت الاسلام و المسلمین رضوی مهر، حجت الاسلام والمسلمین مقامی عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم، نمایندگان بیوت برخی از مراجع تقلید و طلاب و فضلای حوزه و اساتید حضور داشتند.

شایان ذکر است آیت الله نجم الدین مروجی طبسی استاد حوزه علمیه قم در این مراسم به زبان عربی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین علیه السلام درباره فضائل شهادت فی سبیل الله، شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت و تعزیت گفت و بر ادامه یاد و راه وی تاکید داشت.

وی در ادامه با اشاره به جنایاتی که رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه مرتکب شد، بر لزوم وحدت جهان و امت اسلام برای مقابله با این رژیم کودک کش تاکید کرد و جنایات این رژیم خونخوار را نشانه استیصال و رو به زوال بودن رژیم ارزیابی کرد.

گفتنی است، این مراسم با تلاوت قرآن و ذکر مصیبت اهل بیت علیهم السلام توسط ذاکرین به زبان فارسی و عربی همراه بود و در پایان مراسم حاضرین مهمان سفره شهداء شدند.

ارسال نظرات